Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Steek je de spelden net achter een rib?
Komt tamelijk nauw, zou ik zeggen . . .
Ziet er wel supernetjes uit!
jan.
I rest my case: zie mijn motto hieronderDie man zoekt werkelijk de limieten van een een tweeasser op.
Ik denk niet dat alle twee-assers geschikt zijn voor deze oefening.(toch is dit niet echt uitzonderlijk: de bestuurbaarheid via richting/V-stelling wordt onderschat en ten onrechte als beginners of mindervalide gezien.
Mijn stelling is dan ook dat voor thermiekvliegen twee-as met v-stelling beter is dan ailerons)
Nu heb ik een vraag.
Met behulp van een winkelhaak heb je het multiplex plaatje uitgelijnd en met lijmklemmen het plaatje aangedrukt.
Heb je na het aanbrengen van de klemmen nog een keer met de Winkelhaak gecontroleerd of het nog goed zit?
Het lijkt een simpel klusje maar in het verre verleden heb ik zulke klusjes verprutst.
Ik gebruikte witte houtlijm, alles netjes uitgelijnd, klemmen erop en ja hoor, het plaatje werd tijdens het aanbrengen van de klemmen verschoven.
De lijmverbinding was perfect maar het resultaat was niet wat ik wenste.
Johannes
Ja, ik ben het met Berrie eens (niet voor het eerst) gewoon bij 2 mm staal houden.