Scania AssistanceKaren

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door marcelinets, 8 okt 2015.

1. marcelinets

marcelinets

Lid geworden:
    25 aug 2012
    staat bij crawler zubehor Pro-Line-Scaler-Zubehoer-KuehlboxKisteKanisterWinde-1-10-6040-00.jpg Yeah-Racing-Werkzeugkisten-2-Stk-Crawler-Zubehoer-1-10.jpg

2. marcelinets

marcelinets

Lid geworden:
    25 aug 2012
    Vanmiddag eens verder gegaan met de Scania, andere servo gemonteerd, alleen moet de houders van de as vervangen worden tussen servo en voorwiel.
    Ook het scherm rechterkant er even los opgezet, kan pas gemonteerd worden als bovenstaande is vervangen.
    Helaas is een spiegel gebroken had nog een paar reserve, misschien zet ik er wel metalen spiegels op.
    Ook het zonne scherm in de metaal primer gezet met de lampen, krijgen later nog een rode kleur.

Even lijstje gemaakt voor onderdelen die ik nog moet hebben om de Scania af te bouwen. scania 001.JPG scania 002.JPG scania 004.JPG scania 006.JPG scania 007.JPG scania 005.JPG

Rakthi, luchard en Cor vinden dit leuk.
  3. marcelinets

marcelinets

Lid geworden:
    25 aug 2012
    De witte metaal primer trekt nog weg op het zonnescherm. Misschien bestel ik deze metalen spiegels wel voor de Scania. 167029045.jpg s.jpg

Catwoman en Cor vinden dit leuk.
  4. Cor

Cor Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    30 apr 2009
    Ziet er allemaal weer goed uit :)

Deel Deze Pagina