Dank mannen

Het is inderdaad uitblazen want was ik niet aan het werk dan was ik hier wel aan het werk

Maar het geeft dit dan als resultaat.
De elektra was even een klus maar da's ook eindelijk afgerond. De koof waar het in is weggewerkt kan aangepast worden naar believen. Het is in wezen een bak van 14x14 cm waar dus genoeg ruimte in zit. Zo heb ik nog een PC voeding liggen die er ingebouwd gaat worden om stabiele 12 en 5 Volt uitgangen te leveren waar redelijk wat vermogen aan kan hangen. Handig om electronica mee af- en in te stellen.
De schakelaars links bedienen de (afzuiging) ventilatie van het ruim en de kamer, de schakelaars in het midden bedienen de (in totaal 8 meter LED-strip) verlichting en de schakelaars rechts bedienen de burolamp die er nog moet komen en de stofzuiger... jaja van alle gemakken voorzien.
Onder die laatste schakelaars zie je een 40mm buis uit de muur komen, daar kan een stofzuigerslang op en de stofzuiger zelf staat beneden in het ruim. Geen lawaai om de kop en alles blijft schoon en het is een alleszuiger dus die zijn vrij groot waar ik hierboven simpelweg de ruimte niet voor heb.
De Schnellboot
Mja, ik heb er een tijdje over na kunnen denken, heb het scheepje eens goed bekeken vanmiddag en het is tijd om aan haar grotere zus te beginnen.
Een paar puntjes van aandacht:
- de opbouw gaat teveel wegen waardoor ze te diep komt te liggen en topzwaar wordt
- ze kan niet achteruit (vliegtuig ESC)
- 1 as zit een knikje in omdat de as steunen buiten op het vlak te ver naar voren zitten
- assen steken te scherp naar buiten
- schaal klopt niet, ze is bijna 1cm te small
- en nog een paar dingen waar ik niet tevreden over ben
maar boven alles heb ik enorm veel opgestoken het laatste jaar (vooral van jullie) waardoor automatisch de lat wat hoger is gaan liggen en dat was nou net de bedoeling van deze dame, project geslaagd!
Tijd voor
Schnellboot 1 op 35 , iets groter dus wat makkelijker drijvende te houden en er is veel te krijgen op deze schaal vooral ook door de populariteit van de Italeri versie.
Ik ben al begonnen met de voorbereidingen