Beste mede-(Cobra) rijders, Even een tip nodig mbt mijn Cobra. Na een ritje door het zand, schelpjes of iets dergelijks komt er veel rommel door de voorkant van kap naar binnen. Ik heb nu de standaard buggy kap erop zitten. Nu zit ik weer de rommel tussen de tanden van mijn tandwielen te halen . Heeft iemand wat tips (behalve niet door het zand rijden ) om dit enigzins te beperken? Mvrg
ik vind ze knetterduur maar voor mij kosten ze 3 (LRP blast) spur gears ik heb al 2 jaar hetzelfde spur gear erop zitten dat scheelt. als deze versleten is bestel ik een haarnetje voor hem mee. ik rij altijd op een zandwinning en eigenlijk is het geen zand maar grind tot max 2mm en daar hoef je dus echt niet zonder beschermkapje op je spur te gaan rijden. de blast 2 is goed bescherm en er zitten gaten in de bodem voor koeling maar daar loost het chassis ook direct het zand. spleten onder de accu en onder de motor
je zou een body van een elektromodel moeten kopen zodat je dat gat voor de vuldop van de tank kwijt bent
sommige mensen plakken het ook af, dat moet je dus juist niet doen https://get.google.com/albumarchive.../AF1QipPA7_eRdD8XQJ2EwraPlbGJP_zCdfh5xo5tMTKl
die in het voorraam? Die zal voor het tanken zijn lijkt me. ik denk dat er vooraan ook genoeg wind onder de body komt via de opening bij de onderdelen van de besturen achter je front shock tower. de cilinderkop koelt al een heleboel. er kan ook makkelijk een 25mm cooling fan gemonteerd worden in de buurt van de motor. er zijn zelfs al waterkoeling setjes verkrijgbaar. outerwares op een nitrowagen... ik weet niet of dat wel een goed idee is zie links naast de motor de fan, deze is met een riem aangedreven maar dat kan ook elektrisch op je ontvangeraccu. ik zou voor een kapje gaan van een elektromodel i.c.m. elektrisch aangedreven koeling, een fannetje van 25mm. dat scheelt al een hele hoop laat iemand een filmpje maken van de wagen in een bocht en kijk waar het meeste zand naar binnen gaan. zit je gloeiplug ook altijd onder de bagger?