Specialpainter.be?

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door bieze, 7 jan 2018.

  1. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Of toch in ieder geval een 'schilderklusje'

    Wat doe je nu met die feestdagen? Vlieger gerepareerd en geen weer om hem te gaan testen...
    Oja, ik heb die M9 gimballs voor de taranis nog liggen.

    Begin vorig jaar had ik wat van de hall-sensor gimballs van de Horus gelezen en dat dat de nr1 update voor de X9 is. Alleen waren ze toen bijna niet te krijgen. Een alternatief waren de Aurora gimballs. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb nu van allebei een paar. En de Aurora's mogen weg voor een prijsje...

    Ik was ook aan het denken om de zender wat te 'personaliseren' met een ander kleurtje. Degenen die op RC groups wel eens posts bekijken van Thomas Lee van Armsoar, hebben misschien al gezien dat hij een blauw/rode Taranis heeft. Vond ik wel iets hebben. Beter dan de doodskoppen of sponge bob'pen of de nep-carbon, die je op internet vindt.

    Dus toch nog maar een bestellingske naar Microtechnics: behuizing, vensterke voor scherm, nieuwe stickers, en de nieuwe 6standenschakelaar als we dan toch bezig zijn...

    Ik en kleurtjes...:confused: Uiteindelijk op oranje en zilver uitgekomen. Alleen viel het oranje nogal tegen tijdens het spuiten. Vanaf de zijkant met het zilver 'geneveld' en dan de stickers en de blanke lak eroverheen.
    Zie hieronder voor het resultaat.

    Voor nu iedereen enthousiast zijn zender begint te demonteren: voor het overbouwen van de print in de achterkant moet de antenne losgesoldeerd worden. Altijd spannend of je je eigen soldeerkunsten wel vertrouwd! Bij slecht contact rookt het zender gedeelte op...
    Maar bijTaranis zijn ze dan weer wel blij met je!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 7 jan 2018
    MarkP, Knikvleugel en Vlcjeroen vinden dit leuk.
  2. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    Goh, je bent wel erg aan het lonken bar die Hollanders met een oranje taranis!,,
     
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  3. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    en zo hoort dat;)
     

Deel Deze Pagina