Spektrum DX5e met RealFlight 7

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door JSD1985, 20 okt 2014.

  1. JSD1985

    JSD1985

    Lid geworden:
    21 jul 2014
    Berichten:
    4
    Hallo allemaal,

    Enige tijd geleden heb ik Phoenix RC 5 gekocht (met adapter) en daarvoor een Blade 120 SR met Spektrum DX5e zender.

    Nu heb ik ook RealFlight 7 met Interlink zender.

    Ik wil nu RealFlight 7 gaan besturen met de Spektrum DX5e. Nu weet ik dat je de Spektrum met een apart kabeltje kan doorlussen via de RealFlight interlink controller. Ik wil dit doen zonder tussenkomst van de Interlink zender.

    Ik heb via Amazon een USB adapter gekocht (zo'n 4 in 1 ding) met wat verschillende kabeltjes erbij en een CD-ROM met software. Op deze CD-ROM staat ook een programmaatje waarmee je de interface kan aanpassen.

    Zo kan je zeggen of de aangesloten zender een RealFlight, Phoenix of andere interface moet hebben. Helaas lukt het mij niet om de interface te veranderen. Mijn Spektrum wordt wel herkend en werkt ook met de bijgeleverde software.

    Weet iemand hoe dit kan? Ik heb de software + stick geprobeerd onder Windows 7 en Windows 8.1. op verschillende PC's maar zonder resultaat.

    Of weet iemand een andere goede USB stick waarmee ik mijn Spektrum DX5e wel met RealFlight 7 kan laten werken?

    Tnx!

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina