Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
spektrumrc zei:The power setting screen is used to place the transmitter in one of two power settings. A-EU 328 is appropriate
for most European countries conforming to EU 300-328, while B-US 247 should be selected for use in the United
States and countries outsde the EU.
bij mijn weten kapt graupner uberhaupt als imorteur van spectrum.
Ik heb toch maar de gok genomen en de DX6i besteld. Ik ga hem eens goed vergelijken met de DX6'en die ik al heb.
Is zo een softwarematige terugschroeving eigenlijk wel legaal? Niemand houd je tegen om in Nederland het weer op te schroeven. De handleiding vertelt je zelfs hoe het moet.
Uiteraard is dat niet legaal.
In Nederland mag je die DX6i alleen gebruiken als-ie op de EU stand staat.
Het is hetzelfde als wanneer ik mijn 35MHz FF9-synthesizer instel op een in Nederland niet toegelaten kanaal (83 of zo).
Dat mag ook niet.
Maar het is natuurlijk wél handig dat het kán
Bijv. voor op vakantie in de States![]()
Ik heb nu de DX6 en DX6i en ik moet zeggen dat de DX6 degelijker aanvoelt en eruit ziet dan de DX6i. :? De DX6i is qua afwerking net iets minder dan de DX6. Maar qua menu/instellingen is de DX6i natuurlijk stukken beter dan de DX6 (hoewel de DX3R voor auto's een overzichtelijkere menustructuur heeft 8O).
*nu nog leren vliegen*![]()
![]()
Het is niet zo zeer het gewicht. Het is meer de afwerking. Er zitten wat onnetje randjes van de spuitgietmallen van het plastic op en de behuizing is wat vierkanter. Desalniettemin ligt de zender ook gewoon lekker in de hand. Dat van die stickertjes is inderdaad een beetje jammer.De DX6i is lekker licht en voelt dan al snel 'goedkoop'. Ik heb het idee dat het met de kwaliteit van de zender verder wel goed zit. Wel moet ik zeggen dat bij een aantal schakelaars een stickertje is geplakt met de functie van de schakelaar. Dat is natuurlijk niet echt strak. Maar ja, wat wil je ook voor die paar euro.
suc6 met het leren vliegen!