Trex 500 vraagje

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door Richard Branderhorst, 14 mei 2018.

1. Richard Branderhorst

Richard Branderhorst

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ik heb ooit 2 stuks T500's overgenomen en weet niet precies welke versies het zijn.
    Zo probeer ik onderdelen voor de staartrotor te krijgen maar ik kan deze versie niet vinden.
    Het is er een (zie foto) met een metalen 90 graden omlenkhevel (het kunststoffen busje heeft teveel speling en het "torentje" waar het op zit is scheef komen te staan. Dus zoek ik onderdelen.
    Ik zie bvb wel bij RCheliparts een compleet ander systeem H50193, voor de 500 pro.
    Is deze modificatie overigens aan te raden?

Bijgevoegde bestanden:

2. raptor117

raptor117

Lid geworden:
    2 jan 2010
    Hoi volgens mij is je staart as krom . Die kan je los bestellen bij Rc heliparts. Iets speling op de staart rotor is geen groot probleem zolang alles maar goed vast zit. Met de upgrade is alle speling zo goed als weg(dubbele aansturing) . Niet noodzakelijk , maar Soms kan je bij Align niet anders dan upgraden omdat de oude parts niet meer zijn te krijgen.
    Gr rinie

pach1977 vindt dit leuk.
  3. Richard Branderhorst

Richard Branderhorst

Lid geworden:
    2 sep 2002
    O, Rinie, het is dus een oud systeem begrijp ik uit je verhaal. Idd kon ik niet alle onderdelen meer vinden, wel de 90 gr hevel maar weer niet dat "strijkijzer vormig" ding waar de steun op staat, die is idd krom.
    Ik zal morgen eens bellen naar Albertino.

Vrgr, Richard.

Deel Deze Pagina