Vraag Fpv Teleporter v5 en osd setup

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door stefanostokman, 12 jun 2016.

  1. stefanostokman

    stefanostokman

    Lid geworden:
    13 aug 2013
    Berichten:
    78
    Locatie:
    Epe gelderland
    Beste lezer,

    Ik heb een vraag over een setup van mijn Dji f450 flamewheel, dit betreft de volgende vraag: Ik heb nu een F450 met een gimball en een hero 3 als fpv camera. Ik gebruik nu deze set met het vliegen:

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/..._and_Camera_PNF_.html?strSearch=quanum goggle

    Ik wil misschien overstappen naar de teleporter v5 van fatshark, zelf heb ik een tijdje geleden een Hobbyking e osd aangeschaft maar nooit kunnen gebruiken met mijn huidige setup.

    Ik wil graag het beeld van de osd op de teleporter kunnen krijgen ik heb al een kabel bij hobbyking gevonden die naar de osd gaat, alleen hoe moet je van de osd naar de fpv zender en welke kabels zijn daarvoor nodig?

    alvast bedankt!!
     
  2. MikeMohawk

    MikeMohawk

    Lid geworden:
    26 nov 2014
    Berichten:
    547
    Locatie:
    Groningen
    De OSD zet je tussen de camera en de videozender die bij dat Hobbyking setje zitten Stefano.

    Gele snoertje van de camera gaat op de video-in van je OSD en de video-out van de OSD gaat op de video-in van je videozender. Erg simpel eigenlijk.

    Het hangt een beetje van de OSD af die je gekocht hebt (vermeld je niet) maar als je de basic versie hebt van Hobbyking (€11 nogwat) dan sluit je de LIPO aan op bat-1. Heb je een uitgebreidere OSD dan kan je daar ook dingen op aansluiten als bijvoorbeeld telemetrie, seriele RX/TX communicatie met je Flightcontroller en meer van dat soort dingen.
     
    Ard Schell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina