Walkera runner 250/advanced ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door aluuh, 27 aug 2015.

  1. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ja drones is weer zo een vet album dus werd weer tijd om hoi tegen Bellamy te zeggen. Im wacht nog op reactie van collega. Die ging er ook een paar halen.

    Ik heb een zakje schoefjes bestald en vandaag binnen gekregen. Die dingen zijn zo klein. Je ben ze zo kwijt.

    Als je weer vliegt laat FF weten of de gemfan bevallen. Dan bestel ik ze ook. Ben ook benieuw naar de 3props waar aluuh mee vliegt. Vraag me af of dat veer verschil maakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  2. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Jazeker luister hem dagelijks en die live@ Rome, was toen ook bij die show :)
    Maar morgen begint nog de verkoop voor Brussel en hoorde op muse.mu dat er nog kaarten zijn gekocht rond 17uur, dus die hebben ze terug in de verkoop gedaan dus even in de gaten blijven houden.

    Ik heb al met die gemfan gevlogen, ze bevallen me wel maar ben nog aan het wachten op de andere originele, heb jij ze al binnen.
    Zie dat ze 1 september naar nederland zijn verstuurd maar nog niets dus wacht weer een weekje.

    Die kleine dingen zijn wel klote , ik kan ze er ook niet uitboren want dan word het ook een nieuwe esc.
     
  3. aluuh

    aluuh

    Lid geworden:
    8 sep 2013
    Berichten:
    99
    Locatie:
    tytsjerk
    3props vlogen redelijk goed, vlieg nú met 6030 props van hobbyking europa 1,21 euro voor een set geloof ik , zijn transparante props, ook zwart, had ze als test maar ze vliegen super en voor dst geld haha
     
  4. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    1. HEy @aluuh, weet je zeker dat je ze uit de europa warehouse heb gehaald. Ik kan ze daar niet vinden alleen in de international. de 5030 zijn er wel in europa.
    Ohh wacht ik zie het al,.. Ghost 6030, zijn 1.23. Het grappige bij hobbyking is. als je iets wilt bestellen en je gaat naar het product dat je wilt hebben dan komt er een popup (rechts op scherm) dat je het product voor een speciale prijs mag hebben, soms moet je wel 5 a 10 min wachten. maar het is de moeite waard.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  5. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Weet iemand wat het voltage is op de led ( outputs ) ?
     
  6. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik zou het niet weten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  7. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Is dat niet te meten met een volt meter???
     
  8. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Zou kunnen, ik ben niet zo in de electronica, staat er volgens mij niet op en in de beschrijving is het niet te vinden
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  9. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Ja als ik er 1 had kon ik het meten ha ha :) maar ik heb er geen maar wel wel die leuke leds gebruiken. Dus misschien dat iemand met een runner en een multimeter het even kan meten :). Ik neem aan dat ze wel op 3 cell draaien maar ben vooral benieuwd wat ze doen op 4 cell.
     
  10. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik zal aan kijken of mijn schoonvader FF wil meten..... Die is goed met vonkjes. Ik heb hier ook geen verstand van.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  11. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik ben vandaag weer even gaan vliegen en het was heerlijk. Zag net alleen dat ik van een antenne draad het transparante topje verloren ben. Is dat erg.

    Ben begonnen metvliegen in acro mode maar dat valt tegen. Ik wil graag flips maken maar het is me nog niet gelukt. Vliegen jullie ook volledig acro of switch je snel naar acro als je er een flip in wilt gooien...
     
  12. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik weet niet als dat erg is, maar zolang je hem hebt kunnen blijven besturen lijkt me niet.

    Ik ben vandaag ook weer eens geweest, was idd lekker maar behoorlijk wat windvlagen waardoor ik heb bijna kwijt was achter de bomen was maar kon hem toch weer terug sturen tegen de zon in met een crash, daarna nog 5 keer gecrasht en nu mijn camera los :mad: maar kan gelukkig nog vliegen.

    batterijen ondertussen weer opgeladen voor morgen:)
     
  13. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Kon wel gewoon door vliegen maar durf nu niet zo ver meer. Mijn camera was ook los maar kon hem gelukkig gewoon aandraaien aan de zijkant. Heb jij al ervaringen met acro mode.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  14. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ik had hem per ongeluk op acro staan toen ik thuis, was achter in mijn tuin maar toen flipte die hem meteen toen ik voorruit ging dus nog even goed in de gaten blijven houden.

    Waar vlieg jij trouwens, leuk veldje zo te zien, ik ben nog naar leuke plekjes opzoek maar even rijden of onder hoogspanningskabels :p
     
  15. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    nee ik vlieg nog gewoon dat gaat me nu nog snel genoeg
     
  16. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Ik ben nog een beetje zoekende naar goeie plekjes. Op de video zit ik bij geffense plas in oss 2min lopen van huis. Je trekt ook veel aandacht met de runner. Dus komen er vaak mensen langs of vervelen. Dus ben ook nog op zoek naar een echt rustige open veld of iets. Laatst werd ik nog door iemand lastig gevallen omdat hij het gevaarlijk vond want er konden bommen onder hangen..... Ik dacht das een goed idee. Maar de meeste vinden het wel gaaf

    Je merk dat mensen af en toe bang voor het onbekende zijn.

    Hoogspanning kabels hahahah misschien hoef je niet meer op te laden
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  17. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    [​IMG]


    [​IMG]

    Mijn veldje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  18. Bas Lammers

    Bas Lammers

    Lid geworden:
    31 aug 2015
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Oss
    Das een mooi veldje,.... Ik zou die draadjes daarboven wel FF afknippen.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  19. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Nog geen last gehad van dat soort mensen gelukkig, De meeste die langs komen wandelen vinden het wel intetessant. Denk morgen naar someren stabrechtse heide te gaan. Ook wel een leuk gebied daar
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  20. dennisfpv

    dennisfpv

    Lid geworden:
    15 aug 2015
    Berichten:
    46
    Locatie:
    helmond
    Ja die zitten behoorlijk in de weg die kabeltjes, maar veldje is wel leuk en 5 min met de fiets.
     

Deel Deze Pagina