zenderkeuze FC18 v.s. FC28!?

Discussie in 'Model elektronica' gestart door CoBo, 11 aug 2003.

  1. andreas

    andreas

    Lid geworden:
    29 mei 2003
    Berichten:
    79
    Locatie:
    brunssum
    Hoi iedereen,

    Toevallig heb ik vandaag een pakketje in de bus gekrgen met mijn splinternieuwe FC-18 ( let wel de junior uitvoering )
    Besteld bij de zwaluw in montfort.
    Op het internet staat ie voor 389 met ontvanger, 1 servo en kristallen
    Je kunt ook de FC-18 plus kopen voor 479 ( NIEUW ) enige verschil is dat bij de plus versie het HF modul los te halen is en bij de junior zit het op de print gesoldeerd. En de junior heeft zwarte platen rond de knuppels ipv chroomkleurig ( smaken verschillen ).
    O ja, bij de plus versie heb je een kleurig toetsenbord en er worden 3 servo's meegeleverd en een extra campac.
    't is maar wat je wilt.

    Groetjes Andreas
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.369
    Locatie:
    Woerden
    Andreas,
    Als je een Campac nodig hebt dan moet je hem niet in de winkel kopen (sorry winkeliers) daar zijn ze gewoon veel te duur.
    Er zijn diverse mensen op dit forum (ik ook) die ze zelf maken voor een fractie van de winkelprijs. Als je interesse hebt stuur mij een PM.
    Je hoeft niet bang te zijn voor "schade" aan je zender want ze zijn volledig hetzelfde als de fabrieks versie en werken prima. De mijne werkt al bijna 10 jaar zonder ooit een probleem veroorzaakt te hebben.
     
  3. blieblie

    blieblie Guest

    Hier ben ik ook de boot ingegaan, ik heb een 35Mhz gekocht en 1 maand later las ik hier dat die alleen voor vliegen was. Ik heb specifiek gevraagd naar een zender waarmee ik mocht rijden EN vliegen, en die man gaf me een MC10 van Graupner aan op 35Mhz. Nadat ik nog 1 keer gevraagd heb of het met die zender mocht (ik wilde het zeker weten).. Jaah jaah, is allemaal geen probleem. Heb ik em gekocht. :roll:
     

Deel Deze Pagina