Volgens mij is je kopspeling te weinig.
Dit is de kamer waar de verbranding plaatsvind.
Als deze te klein is word de druk te groot en gaat bijgevolg elke keer je gloeiplug eraan. Dit is de enige uitleg die ik nog kan geven als hij niet te arm staat. Als hij te arm staat loopt hij perfect tot je hem stillegt, dan is die meestal kapot.
Kopspeling hoe ga je te werk:
Je neemt een draadje tin van de rol waar je uw draadjes mee aan elkaar soldeerd. Je plooit er een hoekje aan 90°. Draai de gloeiplug uit de motor en steek het omgeplooit stukje in de verbrandingskamer. Nu draai je aan het vliegwiel of krukas tot je zuiger helemaal rond geweest is.
Bovenaan gaat het een beetje moeilijker, maar geen paniek het tin is zachter materiaal en kan niks beschadigen. Het is wel best natuurlijk om geen te dik tin te gebruiken

anders krijg je hem niet rond.
Ok, nu haal je u tin eruit en meet je met een schuifpasser het platgedrukt stukje. DIT MAG NIET MINDER ZIJN DAN 0.5mm!! Als dit minder is moet je een extra shim steken onder de verbrandingskamer. Je weet wel dat alu stukje waar je gloeiplug indraaid onder de koelkop. Bij een nieuwe motor zitten er normaal 2. Bij een motor waar het beste af is word er al is een tussenuit gehaald om de compressie nog even te verhogen alvorens hij in de vuilbak beland

.
Ik hoop dat het dit is, anders heeft het toch iets met u mengeling te maken!
Grtz