Voor de snap switch wordt meestal de veerbelaste schakelaar gebruikt.
Ja, die heb ik normaal voor throttle-cut in gebruik (bij electro toch niet nodig), dus dat zou wel de veiligste optie zijn....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de snap switch wordt meestal de veerbelaste schakelaar gebruikt.
De Hitec 945 servo's zijn niet geschikt voor F3A precisie vliegen op hoog niveau, inderdaad.
We hebben het nu echter over F3A kunstvlucht modellen met elektro aandrijving.
Ik denk dat iedereen er mee opschiet met beter materiaal te vliegen. Dat is ook gebleken toen Job en Winfried naar veel snellere hoogteroer servo's omschakelden.
Als je zoveel investeerd in een nieuwe F3A kist met akku's en zo, waarom zou je je dan willen ergeren aan die servo's. Doe een roedel van die Extra's de deur uit en hou de beste 2 achter en koop eens wat goed materiaal, je zult zien dat je beter kunt vliegen dan je dacht.
Indien roedel de deur uit, gaarne 1 mijn deur in aub..
Snap switches worden altijd beveiligd. Je moet eerst een andere schakelaar overhalen om hem te activeren. Voor de snap switch wordt meestal de veerbelaste schakelaar gebruikt.
De meeste F3A vliegers gebruiken een snap-switch op de veerbelaste schakelaar.
Als de boodschap niet overgekomen is, dan maar wat zwart-witter: JR/Graupner of Futaba, de rest is rommel.jongens graag wat mening gehad over die servo's van bleu bird