Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
piste is beetje saai om te blijven op rijden.
leg tussenstukken zodat we meer variatie hebben en de elektro's zullen terugkomen.
Die electrorijders denken ook overal hetzelfde, ze hebben blijkbaar meer lol op een krappe 5 vierkante meter dan op een lekkere grote baan en dat terwijl je toch wel zou moeten denken dat ze met de huidige brushless motoren zich juist op een grote baan thuis moeten voelen.
Zijn er geen mogelijkheden om het geluid te beperken door geluidsschermen?
Denk aan een aarden wal, bomen, een echt scherm ala de "snelweg"...
Misschien wil de gemeente daar wel aan meewerken...
piste is beetje saai om te blijven op rijden.
leg tussenstukken zodat we meer variatie hebben en de elektro's zullen terugkomen.
momenteel is het een piste enkel voor zien voor 1/8 en 1/5.
maar petje af voor de mensen die zich steeds inzetten voor de club want dat word dikwels vergeten het is niet enkel rijde he der is de kantine, de frituur, onderhoud van de piste, opbouw, organiseren en andere werken.
Er is ooit een offerte gevraagd voor een echte geluidwand. De prijs is natuurlijk niet niks. Nu staat er een soort van isomo geluidwand die ook een verbetering heeft.
De gemeente die wil meewerken... stad Roeselare werkt meer tegen dan iets anders. Van die kant moet er niks verwacht worden.
Even snel to the point, had men in plaats van een persoonlijke lening voor een tribune etc. niet beter kunnen kijken naar geluidswallen? Als dat de bottleneck is voor deze club en je met de plaatsing ervan problemen weg kan halen dan zijn er weer argumenten om langer van dit circuit gebruik te maken, althans geen directe tegenstrijdigheden om het erfpachtverhaal aan te vechten....
we rijden in verschillende klasses en voor de mensen die met de 27turns rijden of 13.5BL ( vergelijkbaar met RTR nitro met 1 versnelling) voor die is het intresanter voor een niet te grote piste en dan kunnen ze hun rijtijd nog verlengen ( tot 30 min met 1 lipo).
het is enkel de EFRA klasse die zo loeiend hard gaat en voor die mensen is RCR beter maar we merken dat op een clubrace der geen een afkomt.
Even snel to the point, had men in plaats van een persoonlijke lening voor een tribune etc. niet beter kunnen kijken naar geluidswallen? Als dat de bottleneck is voor deze club en je met de plaatsing ervan problemen weg kan halen dan zijn er weer argumenten om langer van dit circuit gebruik te maken, althans geen directe tegenstrijdigheden om het erfpachtverhaal aan te vechten....
Dan veronderstel ik dat dit meestal het geval is voor een buitenpiste? De meeste buitenpistes zijn toch gemaakt voor nitro-rijders en zullen dus te groot zijn voor deze electro's.
Vorig jaar/seizoen hoorde ik daar wat zo'n geluidsmuur (een beetje zo'n panelen zoals langs de autosnelweg staan) kost. Dat is om achterover van te vallen.
Er ligt daar nu eer berm die beplant is. Misschien als die struiken er wat meer gegroeid zijn? Ik veronderstel dat de ene struik ook meer geluid tegen houd dan de andere?
inderdaad de meeste buitenpiste's zijn meer voor nitro dan elektro alhoewel dat het er tegenwoordig niet te veel zijn.
inderdaad de meeste buitenpiste's zijn meer voor nitro dan elektro alhoewel dat het er tegenwoordig niet te veel zijn.
ik denk als ik wil rijden op een buitenpiste goed geschikt voor elektro dat ik ze zelf zal moeten leggen.
en dat doen we dan mischien wel