dat is idd wel heel erg jammer
nadat mijn reciever er mee gestopt was, tenminste de snelheidsregeling van onderste rotor werkte niet meer, heb ik 1 mailtje naar helipal in hongkong gestuurd, en na 2 uur had ik een email terug dat hij een nieuwe opstuurde voor me, hij vroeg alleen of ik de oude in een envelop terug wilde sturen, dit koste me alleen 1,90 aan postzegels, dat had ik er graag voorover....
ik heb er ook iets van bijgeleerd, kan nu een heli uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, als je bang bent daarvoor moet je niet in een ver weg land iets kopen.
Zo zie je maar dat service toch echt kan, jammer van een winkel of bedrijf dat ze niet reageren op email en je klacht niet serieus nemen, dat is ook een hele slechte reclame, zo`n service wat ik heb gehad is natuurlijk een zeer goede reclame en van mij mag ook iedereen dat horen en lezen, daar kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren..
Er zullen gegarandeerd ook goede bedrijven in Nederland zijn maar voor mij is het prijsverschil tussen nederland en azie net iets te groot
even over garantiebepalingen:
garantieafhandeling heb je met de winkel waar je het koopt en niet met de fabrikant, dus je bent afhankelijk van de winkel of die goede service geeft.
hoe de winkel het met de fabrikant uitvecht heb je niks mee te maken