Het afstellen van een ontsteking is geen tuning en bij de vliegmotoren ook geen probleem meer .
Dan was het vroeger lastiger om de VWkever met de lichtlamp in te stellen .
En de merk motoren hoef je ook niet te bewerken , je verlies ook je garantie daar bij (bij TC is die 5 jaar)
Bij TC worden alle motoren uit elkaar geschroeft om te kijken of er geen bramen of andere produktie fouten te erkennen zijn .
Ik heb al eens een paar 62er omgebouwt naar elektronische ontsteking maar dat is voor mij ook geen tuning ,wel een verbetering in loopcultuur .
Mvg Johan
Dan was het vroeger lastiger om de VWkever met de lichtlamp in te stellen .

En de merk motoren hoef je ook niet te bewerken , je verlies ook je garantie daar bij (bij TC is die 5 jaar)
Bij TC worden alle motoren uit elkaar geschroeft om te kijken of er geen bramen of andere produktie fouten te erkennen zijn .
Ik heb al eens een paar 62er omgebouwt naar elektronische ontsteking maar dat is voor mij ook geen tuning ,wel een verbetering in loopcultuur .
Mvg Johan