Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe dan ook; vooralsnog heeft voor zover ik kan nazien, niemand in dit draadje daadwerkelijke praktijkervaring met deze motor. Gezien de prijsstelling ervan, de ervaringen met veel andere goedkope chinaklonen, acht ik de kans best groot dat het ding kwalitatief niet te vergelijken zal zijn met een 'merk motor', maar vooralsnog weet niemand dat zeker bij gebrek aan ervaring.
![]()
Mits ik natuurlijk nog welkom ben na deze discussie![]()
We wachten nu je ervaring af en dan moet er iemand zijn mening gaan veranderen .![]()
Ik zit er overigens ook sterk aan te denken om deze motor dadelijk via marktplaats weer voor 120 euro te verkopen om de simpele reden dat het een impuls aankoop was en ik niet eens een toesel heb waar deze motor op zou passen![]()
@johan
Toevallig wat meer info over die paf trainer? Eens kijken hoe moeilijk die te bouwen is. Want inderdaad nu moeten we het weten ook![]()
geen paniek, ik heb hetzelfde motortje op de plank liggen, inderdaad ook een impulskoop, maar zelfs voor minder dan 100 euries, en wat ik me afvraag mensen in china doen ook aan modelvliegen, en gegarandeerd zullen er bij zijn met een beperkt budget, geheid dat die de zelfde motortjes gebruiken.Ja, ik zou het ook teleurstellend vinden als je het ding nu zomaar doorverkocht, na zoveel discussie.. nu willen we ook iemand hier schoorvoetend z'n ongelijk zien toegeven, dat OF die motor toch wel heel erg goed was, of dat het een brol van het 1e uur was..![]()
en wat ik me afvraag mensen in china doen ook aan modelvliegen, en gegarandeerd zullen er bij zijn met een beperkt budget, geheid dat die de zelfde motortjes gebruiken.
Dat kun je ons nu niet gaan aandoen .
Krijgen we nooit iemand die een ervaring opdoet met zo,n motor .
Een 230er PAF trainer zit in 2 weken in elkaar .
Mvg Johan
dit vindt ik nu jammer om te lezen!!!! jullie kennen deze motor toch?
bij mij heeft ie nu 4 uur gelopen op de bok!!! en nergens problemen mee!!!
Grapjas, je wist niet hoe snel je hem te koop moest zetten
Daarnaast; 4 uur is niks voor een benzinemotor, ze beginnen zelfs pas een beetje in te lopen bij 20 tot 40 uur![]()