Dag Richard en Bruno,
Off topic was het wel, maar bij de KNVvl best wel interessant!
De Impuls wordt een electrokist met richting,hoogte en gas. Ik had in 1954 er een ED racer 2,5 cc diesel in. Ga proberen een dummy cylinder onder de electromotor te knutselen. De aandrijving is nog een vraagteken voor me. Ik heb 3 electro schaal kistjes met standaard lipo 3s 5000mA/h en die wil ik ook gebruiken in de Impuls. Met 34dm2 opp. en een belasting tussen de 50 en 55 g/dm2 moet ik in de buurt van 1800-1900 gram proberen te komen.
Kan Han Veldhuis mij zeggen wat het gewicht van zijn Impuls is?
Voorlopig even bezig met tekenen en rekenen!
Peter
Off topic was het wel, maar bij de KNVvl best wel interessant!
De Impuls wordt een electrokist met richting,hoogte en gas. Ik had in 1954 er een ED racer 2,5 cc diesel in. Ga proberen een dummy cylinder onder de electromotor te knutselen. De aandrijving is nog een vraagteken voor me. Ik heb 3 electro schaal kistjes met standaard lipo 3s 5000mA/h en die wil ik ook gebruiken in de Impuls. Met 34dm2 opp. en een belasting tussen de 50 en 55 g/dm2 moet ik in de buurt van 1800-1900 gram proberen te komen.
Kan Han Veldhuis mij zeggen wat het gewicht van zijn Impuls is?
Voorlopig even bezig met tekenen en rekenen!
Peter
Laatst bewerkt: