Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

  • Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De hoogdekker, brandstof is na het vorige seizoen verkocht. De somethin extra gaat volgende week hopelijk vliegen. Voor buiten de brandstof uren toch aan het kijken voor een behoorlijke elektrokist. Had eerst de supersportster GPMA1161 op het oog maar is redelijk klein.
De gewone calmato sport EP vond ik een beetje duf vliegen, maar als de ST bijna hetzelfde is ook geen optie...

ik heb ook zin om met de SE te vliegen , misschien morgen ,en anders in het weekend ,lekker uitgerust en wel ;)

je kunt de se ook ombouwen naar elektro , dat gaat sleurhut ook doen .

ik laat hem vooralsnog lekker vliegen met brandstof motor , wel zo makkelijk ,ik denk een se op lipo's gaat maar kort vliegen ,en je hebt een berg lipo's nodig , gewoon lekker ff tanken ,en vliegennnnnn :p
 
ook met die kantelbare motor ? Denk het niet :)
Leuk voor een keer, daarna wil je dat de motor ook links en rechts kan sturen met het richtingsroer. Ook leuk voor 3x en dan eerder irritant dan grappig. :yes:

Maar uh... Hier de modellen officieel, en hier honderden ontwerpen/alternatieven. Op de club ligt nog wel Depron. Een tube POR heb je nog van me. Dus veel snij en plakplezier. Als je motortjes nodig hebt dan hoor ik het wel. ;)
 
je kunt de se ook ombouwen naar elektro , dat gaat sleurhut ook doen .

ik laat hem vooralsnog lekker vliegen met brandstof motor , wel zo makkelijk ,ik denk een se op lipo's gaat maar kort vliegen ,en je hebt een berg lipo's nodig , gewoon lekker ff tanken ,en vliegennnnnn :p
Kwestie van zorgen dan in al je vliegtuigen dezelfde LiPo's zitten. Momenteel zitten in de Monsun en de Regenboog dezelfde accu's. In de Jodel Robin komen ook dezelfde accu's alleen dan twee in serie. Ook de Saphira gaat met dezelfde accu's vliegen. Kans is dus heel groot dat de SE ooit ook dezelfde accu's gaat gebruiken. Allemaal 4S 3000mAh. De Super Dimona vliegt op 3S2P LiFePo dus dat is in 15 minuten vol te stampen met 10C laadstroom (alleen nog een andere lader ervoor aanschaffen :oops:).

En je weet zelf, vrijdagmiddag ATV-vliegen is relaxter dan al die chaos op de reguliere vliegtijden waar al die stinkgasten tegelijk moeten in anderhalf uur. Doe mij maar relaxt de hele middag de tijd en stoppen omdat je vlieggaar bent en niet omdat de tijd om is. :teacher:
 
En hier zijn ze dan, de foto's van de mini magnight 3 ;)

Alleen de stickers nog even plakken en dan is hij ready to go :cool:



DSC01063.jpg


DSC01064-1.jpg


DSC01065.jpg


DSC01066.jpg


DSC01067.jpg


DSC01068.jpg


DSC01069.jpg


DSC01070.jpg


DSC01071-3.jpg


Het was even een klusje, maar dan heb je ook wat.
 
En hier zijn ze dan, de foto's van de mini magnight 3 ;)

Alleen de stickers nog even plakken en dan is hij ready to go :cool:

---<KNIP>---

Het was even een klusje, maar dan heb je ook wat.
Mooie vliegert. Duidelijk ander patroon dan mijn MiniNacht dus daarover kunnen geen verwarringen ontstaan. ;) Wanneer gaan we nachtvliegen? 8O Eerst maar wat oefenen in de schemering? Kom je vanzelf in het donker terecht. :yes: 8)
 
Mooie vliegert. Duidelijk ander patroon dan mijn MiniNacht dus daarover kunnen geen verwarringen ontstaan. ;) Wanneer gaan we nachtvliegen? 8O Eerst maar wat oefenen in de schemering? Kom je vanzelf in het donker terecht. :yes: 8)

Ja dat moeten we zeker gaan doen :D

Nachtvliegen op zich is al moeilijk genoeg, dus om het niet nog moeilijker te maken een ander patroon gekozen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top