en ik zou geen kinderen onder de 12 jaar ofzo ook echt geen baan inzet laten doen.
die hebben een vader die dat beter kan!
die hebben een vader die dat beter kan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarom deden de kinderen bij de 1/16 Baaninzet dat ging prima! (En zo leren de kids dat ook eens op een veilige manier)
Goedemiddag Slash guru's
goed te horen dat iedereen het naar de zin heeft gehad! Het weer zat mee, goede opkomst, leuke finales, dus een leuke dag. Ook voor mij (de commentator...).
m.b.t. de kritische noten:
7 + 7 i.p.v. 10 + 4 in de finales is voor ons geen probleem. 10 + 4 is echter de gebruikelijke gang van zaken. Bij een 7 + 7 indeling worden de nummers 8, 9 en 10 van de kwalificatie benadeeld. Zij kunnen namelijk dan nooit hoger finishen dan 8e terwijl zij bij een 10 + 4 systeem zelfs nog (in theorie) kunnen winnen.
Ons als wedstrijdleiding maakt het dus niet uit hoe we het doen, het is simpelweg een instelling in het programma. Wanneer dit vooraf aan ons wordt aangegeven dan stellen we het programma anders in en worden de finales op een andere manier berekend.
Gr,
Michael
8,9,10 zouden theoretisch kunnen winnen ja.
Met deze insteek ga je nooit races winnen ;-) Je gaat toch gewoon voor pole?!gewoon zorgen dat je bij de eerste 7 zit
Auto 10 wordt 2e... Geluk? Misschien een klein beetje, maar vooral ook goed gereden.
[URL="- 2010 IFMAR ISTC World Championship - A-Main Leg 2[/URL]
Met deze insteek ga je nooit races winnen ;-) Je gaat toch gewoon voor pole?!
Maar terug naar de vraag: Mij maakt het niet uit. Het is echter denk ik wel belangrijk dit bij aanvang van de race aan iedereen te melden zodat iedereen ook weet om welke plekken het spannend wordt.
De knipoog die na mijn opmerking kwam was dikker bedoeld! Daar komt een beperking van een forum naar voren waarbij het belangrijkste deel van communiceren (non-verbaal) geheel achterwege blijft ;-)of je met deze/mijn insteek nooit races gaat winnen daar verschillen wij van mening.
De knipoog die na mijn opmerking kwam was dikker bedoeld! Daar komt een beperking van een forum naar voren waarbij het belangrijkste deel van communiceren (non-verbaal) geheel achterwege blijft ;-)
In andere raceklasses hebben we inderdaad ook wel eens problemen met een onhandig aantal deelnemers. Op de BNK (de week voor de Traxxas Days...) hadden we 31 deelnemers in de 4WD. Die ene laatste hebben we bij wijze van uitzondering toegevoegd aan de C-finale. Bij 32 deelnemers had hij inderdaad een slaapverwekkende race moeten rijden. Zo zit het reglement 1:10 elektro off-road nu eenmaal in elkaar.
Het eventueel aanpassen van het reglement lijkt me niet iets om op de clubagenda te zetten, maar meer iets voor de organisatie van de Traxxas Days als eenmalig (eenmaal per jaar dan) evenement. Het BNK zal ongewijzigd blijven, MVB clubwedstrijd is sowieso redelijk flexibel hieromtrent en de Traxxas Days is wat mij betreft niet aan ons om hierover te beslissen.
Gr,
M
Het is voor jezelf vaak niet zo'n goed idee op je dak te gaan liggen. Het schiet namelijk niet zo erg op, doorrijden is sneller. Het was dan ook een advies, niet een bevel!niet crashen!! das een beetje kort door de bocht.
dus alle beginners en nieuwelingen blijf maar weg want op mvb hebben ze liever niet dat je op je dak lig.
echt belachelijk als jij er zo over denkt.
Dat is nu eenmaal een van onze huisregels die overigens op de meeste wedstrijden gelden: Na een uitval- of pechbeurt blijft iedereen bovenop.en dan nog iets als jij commentaar maakt over dat iemand vd rijderstelling loopt.
Ach, de meesten kennen mij al wat langer dan vandaag en ik ben gelukkig vrij oppervlakkig. Kleine kans dat ze me nu nog niet kennen na 20 jaar...dan moet je ook zo'n man zijn om het overige commentaar ook over de speaker laat komen,want dan weten ze meteen wat voor een persoon jij bent.