Motor keuze LRP blast S10 BX

Ik wil een LRP blast S10 BX kopen(non rtr). En ik wil er een bruced motor in zetten(ezrun later). Want ik heb nog een stock regelaar van de traxxas slash 2WD(12turns). Dus ik zoek nog een goed motortje. Ik heb ff zitten kijken op de site van lrp en ik kwam bij de volgende motortjes uit":

http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/car/brushed/produkt/v10-spec4-12x2/details/

RPM 41100
Power 179W
Voltage Input 4.8-8.4V
Type 12x2


of http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/car/brushed/produkt/gt3-turbo-12x2/details/

RPM 38000
Power 170W
Voltage Input 4.8-8.4V
Type 12x2


Ik denk dat je zelf met de v10-spec4 even snel op topsnelheid is en harder gaat.(en je kunt de timing instellen)
voor welke zouden jullie gaan? ze zijn even duur dus?

edit heb net ff zitten zoeken en de standaard motor van de BX is 23T en 20.500rpm
dus hij moet veel harder gaan als de stock. Maar als er iemand is die een beter motortje weet in de zelfde prijs klassen laat het maar weten....;)
 
Laatst bewerkt:
de stock regelaar van traxxas die kan al die motoren wat je op noemt niet aan,
ten minste als het om de xl-5 gaat, de 12t wat op de motor staat is bullshit,
als je de specificaties leest van de xl-5, zul je zien dat er voor de 550 motoren een limiet staat tot 12 turns en voor de 540 motoren iets van 17 turns als ik het goed heb.
ik zal geen 540 2x 12 turns uitproberen om stock xl-5 regelaar
 
hij is alleen iets langer, de dikte kan je veranderen door het ijzeren plaatje eraf te halen wat eromheen gelijmd zit.

ik heb al wat mensen gevraagd, en hun zijden dat hij niet in de BX past.
Maar hoe weet jij zo zeker dat hij geen 12T aan kan?

hoeveel Watt vraagt een titan motor?

edit: hij zou dan inderdaad moeten passen, heb net ff zitten kijken.....
 
Laatst bewerkt:
New XL-5 ESC Features
15-turn motor limit for 540 size motors
12-turn motor limit for 550 size motors
Fully-proportional forward, reverse, and braking control
Programmable with three drive profiles:
Sport Mode – Fwd / Brake / Rev
Race Mode – Fwd / Brake
Training Mode – 50% Fwd / Brake / 50% Rev
EZ-Set® push-button setup
Multi-color LED
Thermal shutdown protection
Efficient, low-loss MOSFET design
High-capacity heat sink
Smooth, high-frequency operation
Easy installation in Traxxas models
Backed by the Traxxas Lifetime Electronics warranty


kwam ik net tegen.
 
Heb nou is geduld. Kijk bij LRP motoren. Die hebben goede motorkes. Of de team orion 19T element motor (knal groene motor). Kun je vergelijken met 10.5 brushless. Ga je hard zat mee
 
Back
Top