Het Stampede VXL topic

Het chassis steekt wel erg onder de kap vandaan, niet zo een fraai gezicht vind ik. De mudguards daarentegen op de voorste draagarmen zijn dan wel weer een prachtig idee. Traxxas is zeker niet mijn favoriete merk, maar ik vind het wel knap dat ze de chassis' die ze hebben zo breed toepasbaar kunnen maken. Marketing technisch heel sterk, dat "chassis melken".

je kunt de body post aan passen toch
 
rustler 4x4 zou wel de e-revo zijn dacht ik :confused:

want de e-revo lijkt toch wel op slash 4x4 en de stampede 4x4 lijkt op de slash 4x4 dus ja...
 
Laatst bewerkt:
nee je snapt het niet kijk als er rustler 4x4 gaat komen dan moet het wel met 4x hetzelfde banden want groefbanden in een 4x4 lijkt me niets.

we zien wel:worship:
 
kijk: stampede leek eerst op rustler (voorbeeld)

en nu gaat de 4x4 stampede op de slash lijken.

geldt ook voor de rustler maar dan voor de e-revo

iets duidelijker nu?
 
Dan lijkt hij nog niets op de E-Revo ... Ja, ze hebben beide 4WD en een body maar heb je beide chassis en dan met name de LiPo bakken en de vering wel eens vergeleken, los van het feit dat het 1/8 en 1/10 zijn (ja I know Traxxas noemt de ERBE 1/10 blablabla)?
 
Waarom zou ik een 4x4 stampede kopen ipv een E-Maxx even los van de prijs dan???? Ik denk dat Stampede vs E-Maxx een betere vergelijking is niet??
 
ik ga misschien een stampede 4x4 kopen, eerst wou ik een e-maxx.
de reden zijn: dat het maar een accu nodig heeft, het is waterproof en toch brushless.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top