Van trophy tot monstertruck

ik zou een e revo brushless willen kopen maar zou een paar dingen willen informeren :confused:: alle info is welkom:)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je leeftijd 12 is zou ik maar beginnen met sparen :p

je weet nooit hoe twaalf jarigen aan een wagen komen, misschien is hij miljoenair...

@simonster, kijk idd in de revo topic en ben je beginner?
zoja, dan lijkt het mij geen beginners wagen.
 
nee keb al een trophy (3.5) maar ik ha overstappen op elektrisch er zit op mijn trophy een lrp zr30 x dus daar zit ook al wat kracht achter : ik sta der t'huis ook aleen voor mijn pa kent er niets van dus kweet nie of dat ik nog een beginer ben niet grof bedoelt
 
Laatst bewerkt:
Pff... ik zou het niet weten of het een zwaar begin is, maar het is wel veel makkelijker dan nitro dat weet ik wel.
Maar hoe wil je rijden?
Springen of gras en zand of speed runs of.....

Wat dacht je van een hpi vorza? het lijkt een beetje op de electrische versie van de trophy:
HPI-Vorza-Flux.jpg
watermerk.php







Ik ken dat wel dat niemand in de buurt wat van je hobby afweet.
 
Laatst bewerkt:
weet ik maar de e maxx spreekt mij het meeste aan en de revo ook weet ik niet welke het best is voor te springen denk de e maxx door de dubbele vering maar weet het niet egt en mijn trophy zieter egt vanaf van da springen
 
ik weet het echt niet, maar ik denk dat ze wel gelijk zijn voor springen.

hoeveel heb je voor een wagen over?
hoe hard/hoog wil je?

ik wacht tot de echte elektrische-wagens-mannen/luitjes langs deze topic komen, die weten zowat alles.
 
Persoonlijk prefereer ik de Flux over de E-Maxx / E-Revo vanwege het materiaal gebruik (alu chassis) en de opbouw van de wagen (TVP).

Zou ik moeten kiezen tussen de E-Maxx en E-Revo (deze keuze heb ik bijna 2 jaar geleden gemaakt) en ging ik voor de E-Revo aangezien die meer bash bestendig zou zijn dan de E-Maxx, DESTIJDS.

Wellicht ligt een truggy meer in je straatje? Je rijd inmiddels buggy en bent een goede handling gewend maar je mist wellicht wat bodemvrijheid.
 
De grote vraag is wat vind je mooier?
Ze kunnen allebij even veel en hebben allebij extreem veel power op 4s en helemaal op 6s.
Als ik jou was zou ik voor een goede 2de hands gaan er staan er vaak genoeg hele nette op dit forum.
En het scheelt al snel €300.- op een nieuwe.
Aangezien je leeftijd (niet negatief bedoeld) zul je vast nog wel eens een andere auto willen kopen of je auto willen upgraden met de nodige mooie en/of betere onderdelen.
 
ja want mijn buggy zit dierekt tegen de grond niet egt hij is nu al redelijk ge upgrait (sory voor de spellings fouten ) er zit een lrp zr30 x op en meer vandie hevydudi stuken in de plaatsvan plastyke onderdelen:)
 
Laatst bewerkt:
ja want mijn buggy zit direct tegen de grond niet echt hij is nu al redelijk geüpgraded (sorry voor de spellings fouten ) er zit een lrp zr30 x op en meer van die heavy duty stuken in de plaats van plastic onderdelen:).

klaar.
 
maar het is nog niet duidelijk of het wel een e-revo wordt.

@simonster, verander maar de titel naar ''van trophy 3.5 naar ........'' ofzo iets.
 
Als je echt puur wilt "Bashen"(Hoog springen en de wagen goed hard mishandelen) zeg ik net als Nard een Savage om dezelfde redenen en niet omdat we er zelf ook een hebben ;). Aangezien je al een Buggy hebt welke perfect is op een baan qua wegligging zou ik dan zeker een pure monstertruck aanraden om mee te bashen. Ga je je Trophy verkopen, dan word het een ander verhaal en zou ik je een Truggy aanraden welke het beste van beide heeft, dus en de handeling van een buggy, maar toch hoge bodemspeling en grotere wielen, langere veerweg om toch lekker mee te springen.

Just my $2 cent's.
 
je bericht waarmee je deze topic bent begonnen.
klik op EDIT en dan kan je de titel aan passen.
bedenk maar een pakkende titel.
 
Back
Top