Rijders (offroad) omgeving Zwolle

verkijk je er maar niet op,want bij mij kwamen ze met een grote witte bus.:-)

Wat voor werk doe je dan,werk je van uit huis?

Ik zit nu ziek thuis,ff een buik griepje te pakken, maar ik ga maandag weer aan het werk
 
ik ga ff een saffie roken en dan zo een stekkertje aan mijn lipo solderen.

Ik heb namelijk gevraagd of die 35c wel kon,en er was iemand op het forum die reed zelfs met 40c en dat ging prima,dus nu heb ik een mooi goedkoop lipo'tje voor in mijn mini revo.
 
ik ga ff een saffie roken en dan zo een stekkertje aan mijn lipo solderen.

Ik heb namelijk gevraagd of die 35c wel kon,en er was iemand op het forum die reed zelfs met 40c en dat ging prima,dus nu heb ik een mooi goedkoop lipo'tje voor in mijn mini revo.

Hoe hoger de C-waarde hoe beter, kan meer spanning afgeven over een langere periode, dus meer rijtijd. Ik reed met 50c op men Revo. Ga ALTIJD voor een hoge C-waarde!
 
Thanks voor de tip.

FF een tip van mij,Bij Hangar in Kampen hebben ze goedkopere lipo's die veel in de vliegtuig gedoe worden gebruikt

Ik heb nu een lipo gekocht van 7,4 V 2s 1700Mah 35c voor net geen 22 Euro
 
Thanks voor de tip.

FF een tip van mij,Bij Hangar in Kampen hebben ze goedkopere lipo's die veel in de vliegtuig gedoe worden gebruikt

Ik heb nu een lipo gekocht van 7,4 V 2s 1700Mah 35c voor net geen 22 Euro

Ik zou de hoogst mogelijke mAh nemen pinkie. Hoe hoger hoe meer rijtijd.

Stel een LiPo is 1700 mAh bij 35c, dit levert je misschien 15 minuten rijtijd op (rijtijden natuurlijk afhankelijk van hoe ver je het gas indrukt he en de ondergrond).
Neem een LiPo van 3000 mAh bij 45c, dit levert je aanzienlijk meer rijtijd op, tevens kan je een LiPo met een hoge C-waarde sneller laden met een hogere laadstroom.

Ga ook voor een goed merk, Turnigy's zijn qua verhouding errug goed, niet duur en zeer goede specs.
 
Is goed,alleen dat wordt dan misschien volgende maand.
Ik moet volgende maand ook geld overhouden i.v.m. dat ik misschien met de RC-junkies in de Ahoy tijdens de European Superpull,met mijn Bigscale ga rijden,maar dat weet ik pas volgende maand.

Maar ik houd Turnigy in mijn achterhoofd.
 
Ik heb dus net mijn lipo'aan een stekkertje gesoldeerd en toen maakte ik even kortsluiting,hij bleek namelijk geladen te zijn.
Is nu mijn lipo naar de filestijnen of maakt dat niet echt veel uit?
En toen ik hem aan de oplader deed,begon mijn oplader te janken met een melding op het display over iets van overload.

Ik ben nogal huiverig met betrekking tot lipo's i.v.m. brand,maar wou het toch eens proberen.
 
Ik heb dus net mijn lipo'aan een stekkertje gesoldeerd en toen maakte ik even kortsluiting,hij bleek namelijk geladen te zijn.
Is nu mijn lipo naar de filestijnen of maakt dat niet echt veel uit?
En toen ik hem aan de oplader deed,begon mijn oplader te janken met een melding op het display over iets van overload.

Ik ben nogal huiverig met betrekking tot lipo's i.v.m. brand,maar wou het toch eens proberen.

Als het een zeer korte kortsluiting is geweest kun je geluk hebben gehad.
Staan de instellingen van je LiPo lader wel goed, laadstroom etc?
 
dit geeft mijn lader aan

Foto0178.jpg
 
Ik heb al uitgevonden hoe ik het verander,
als ik de voltage omhoog zet,springt hij automatisch over op 2s.
Die 0,1a is goed?
Ik kan namelijk ook een fast charge selecteren.
 
Back
Top