Ik maak mij daar ook geen zorgen over, deed die vanaf het begin bij mijn eerste vlucht, vanmorgen ook al
Het zal zo horen.
Waar ik mij meer zorgen om maak zijn de modder/zand korreltjes die in de moter of bladhouders kunnen komen.
Ik heb het de bladen al schoongemaakt met een doekje en bij het heen en weer bewegen van de bladen hoor ik en voel ik geen knisperingen. Had er al even tussendoor geblazen, bij de bladhouders.
Ik denk ook wel dat het meevalt maar je ziet gauw dingen die er niet zijn.
Verder is het zo dat bij de tail gear een soort smeersel uit kwam.
Bij het omvallen van de heli zou het kunnen dat je misschien een klein slakje raakt. Kan het ook zo zijn dat door het gebruik van de heli dat er smeersel die vanuit de fabriek erop is gesmeerd nu zichtbaar wordt?
Draaiende onderdelen moeten gesmeerd worden lijkt mij en dat zou het kunnen zijn.
Denk ook niet dat dit kwaad kan. Ook al is het een klein slakje wat er tussen is gekomen. Het is geen modder of iets dergelijks en lijkt meer op smeersel.
Alvast weer erg bedankt voor al het advies en meedenken

Waar ik mij meer zorgen om maak zijn de modder/zand korreltjes die in de moter of bladhouders kunnen komen.
Ik heb het de bladen al schoongemaakt met een doekje en bij het heen en weer bewegen van de bladen hoor ik en voel ik geen knisperingen. Had er al even tussendoor geblazen, bij de bladhouders.
Ik denk ook wel dat het meevalt maar je ziet gauw dingen die er niet zijn.
Verder is het zo dat bij de tail gear een soort smeersel uit kwam.
Bij het omvallen van de heli zou het kunnen dat je misschien een klein slakje raakt. Kan het ook zo zijn dat door het gebruik van de heli dat er smeersel die vanuit de fabriek erop is gesmeerd nu zichtbaar wordt?
Draaiende onderdelen moeten gesmeerd worden lijkt mij en dat zou het kunnen zijn.
Denk ook niet dat dit kwaad kan. Ook al is het een klein slakje wat er tussen is gekomen. Het is geen modder of iets dergelijks en lijkt meer op smeersel.
Alvast weer erg bedankt voor al het advies en meedenken
