Webwinkel review

  • Topicstarter Topicstarter Addepat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Winkelreviews blijven uiterst subjectief, hoe je het ook wendt of keert.
Of het nu webwinkels zijn of de "echte" winkel om de hoek. (Nou ja, een paar hoeken waarschijnlijk...)


@Addepad: I've been there, done that.
Als user van het eerste uur én moderator inderdaad de goedbedoelde poging van Robert meegemaakt dat er wél winkelbesprekingen werden toegestaan.
Je wilt niet weten hoeveel werk het (toen nog kleine) modteam daarmee heeft gehad.
Ik ken de meeste modelbouwwinkels in Nederland ondertussen wel en kan de bokken aardig van de schapen onderscheiden.
Winkeliers waarvan ik weet dat ze de benen onder hun k*nt vandaan liepen om de klant service te verlenen, werden binnen twee posts aan het kruis genageld.

zomaareengebruiker zei:
Zo, ben je daar geweest? Da's stom. Wat een k*twinkel. Waardeloos personeel, geen kennis van modelbouw, kunnen beter Barbie's gaan verkopen, walgelijk hoge prijzen en de koffie was ook al niet te pruimen. Kom ik nooit meer... Vuile oplichters!"
De winkel in kwestie is zo ongeveer mijn hofleverancier... En ik ben een vrij kritische klant.
Zomaar een voorbeeldje...

Los van het feit of de sponsors van het forum (die hier, in tegenstelling tot wat sommigen beweren, NIETS te zeggen hebben) een andere "behandeling" zouden krijgen:
Winkelbesprekingen zijn hier tot Robert van mening veranderd not done. Ongeveer om de paar maanden popt deze discussie weer op, om na een paar weken weer in te kakken. Al dan niet voorzien van een stevige discussie.

Heb je een probleem met een (web-)winkel: Los het op met de winkel.
Gewaagde uitspraak: Het kan namelijk ook aan jou liggen.
(Zie reactie van "Sleur" hierboven)
 
Winkelreviews blijven uiterst subjectief, hoe je het ook wendt of keert.
Of het nu webwinkels zijn of de "echte" winkel om de hoek. (Nou ja, een paar hoeken waarschijnlijk...)


@Addepad: I've been there, done that.
Als user van het eerste uur én moderator inderdaad de goedbedoelde poging van Robert meegemaakt dat er wél winkelbesprekingen werden toegestaan.
Je wilt niet weten hoeveel werk het (toen nog kleine) modteam daarmee heeft gehad.
Ik ken de meeste modelbouwwinkels in Nederland ondertussen wel en kan de bokken aardig van de schapen onderscheiden.
Winkeliers waarvan ik weet dat ze de benen onder hun k*nt vandaan liepen om de klant service te verlenen, werden binnen twee posts aan het kruis genageld.


De winkel in kwestie is zo ongeveer mijn hofleverancier... En ik ben een vrij kritische klant.
Zomaar een voorbeeldje...

Los van het feit of de sponsors van het forum (die hier, in tegenstelling tot wat sommigen beweren, NIETS te zeggen hebben) een andere "behandeling" zouden krijgen:
Winkelbesprekingen zijn hier tot Robert van mening veranderd not done. Ongeveer om de paar maanden popt deze discussie weer op, om na een paar weken weer in te kakken. Al dan niet voorzien van een stevige discussie.

Heb je een probleem met een (web-)winkel: Los het op met de winkel.
Gewaagde uitspraak: Het kan namelijk ook aan jou liggen.
(Zie reactie van "Sleur" hierboven)

Nogmaals: Het gaat niet om een winkelbespreking.
 
Omdat ik geen info kon verkrijgen over een bepaalde website zit ik nu met de gebakken peren. Ik heb een maandagochtend artikel opgestuurd gekregen en krijg geen antwoord op mijn vragen of een beloofd vervangingsartikel word niet opgestuurd zoals beloofd.
Fijn voor iemand die een nieuwe hobby start en noodgedwongen van een minimumuitkering moet ronkomen.....

echter zonder namen van webwinkels te noemen

Nogmaals: Het gaat niet om een winkelbespreking.

Akkoord, maar je kwam met je posts al aardig zelf in de buurt (die ik voor mijn gemak even netjes heb gequoted)

Had je de naam van de shop mogen opnoemen dan had je iemand vanaf post 1 al te kakken gezet. Daar kunnen we niet over discussieren vrees ik. Roel gaf het al aan.

Stevo
 
Akkoord, maar je kwam met je posts al aardig zelf in de buurt (die ik voor mijn gemak even netjes heb gequoted)

Had je de naam van de shop mogen opnoemen dan had je iemand vanaf post 1 al te kakken gezet. Daar kunnen we niet over discussieren vrees ik. Roel gaf het al aan.

Stevo

Lees nou eens even heel goed wat ik daar heb neergeschreven.........:confused:
En laat dat gedeelte niet weg waar het over uit gaat......dat heb je niet geqouted, omdat je weet wat ik bedoel....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lees nou eens even heel goed wat ik daar heb neergeschreven.........:confused:

Het is mij duidelijk hoor:rolleyes:


Ik heb ook je ganse post (nr 24) hierboven gequote en dan pen je er nadien nog lustig wat bij zo blijven we uiteraard bezig......Voor de rest moei ik me niet meer.

Stevo
 
Laatst bewerkt:
En laat dat gedeelte niet weg waar het over uit gaat......
:confused: :confused: zoek de ondertiteling. !



Bijvoorbeeld een vragenlijst die men kan invullen
Geef dan eens een voorbeeld over wat soort vragen jij wilt laten invullen.

Wil je inhoudelijk over een winkel vragen stellen, dan IS het een WINKELBESPREKING.
Al zou het maar over de koffie gaan.
Als er info te vinden is over hoeveel ramen er in de winkel zitten, zegt dat niets over de kwaliteit.

info . . . . . . . . . over een bepaalde website
Wat zocht je dan?
"Slechte winkel, nooit kopen"
of
"perfecte winkel alleen slecht materiaal"


maandagochtend artikel opgestuurd gekregen en krijg geen antwoord op mijn vragen
Dat is een nadeel van webshops, bij een balie winkel kun je langsgaan.
(of je dan naar je zin geholpen wordt is ook de vraag, maar het is niet zo anoniem).

Fijn voor iemand die een nieuwe hobby start en noodgedwongen van een minimumuitkering moet ronkomen.....

Totaal onbelangrijke informatie.
Ik werk voor mijn geld.
Denk je dat ik het leuk vind om een "miskoop" te doen?
 
Soms zijn het ook gewoon onrealitische verwachtingen. Met name de jongere generatie verwacht eigenlijk binnen een uur antwoord op hun e-mails en als ze binnen een paar dagen nog niets gehoord hebben, beginnen ze te briezen over oplichting en wat dies meer zij. Soms zie je zelfs dat men hier post met klachten, zonder uberhaupt ooit contact opgenomen te hebben met de winkelier.

Dat is één kant van het verhaal, de andere kant is ook dat veel winkeliers in NL er ook wel een potje van maken.

Bijkomend probleem is natuurlijk ook dat je alleen wat van mensen hoort, als het niet goed is. Als iets goed is, is men niet zo snel geneigd daarover op een forum te posten, ik kan mij niet herrinneren ooit een draadje gezien te hebben met iemand die zij 'ik ben bij winkel X geweest, wat een perfecte winkel'.. maar wel al meerdere 'Winkel Y heeft nu al 1 dag niet op mijn email gereageerd, de oplichtersbende, wat een tuig, ik ga aangifte doen', enzovoort.
 
hahahaha hilarisch Ron! Ja dat wil je inderdaad niet hebben, zulke "reclame" en waarschuwingen.
 
waar blijft het slotje eigenlijk hier?

regels zijn duidelijk en ik heb al voor minder een gele kaart hier gekregen...
 
Winkelreviews blijven uiterst subjectief, hoe je het ook wendt of keert.
Of het nu webwinkels zijn of de "echte" winkel om de hoek. (Nou ja, een paar hoeken waarschijnlijk...)


@Addepad: I've been there, done that.
Als user van het eerste uur én moderator inderdaad de goedbedoelde poging van Robert meegemaakt dat er wél winkelbesprekingen werden toegestaan.
Je wilt niet weten hoeveel werk het (toen nog kleine) modteam daarmee heeft gehad.
Ik ken de meeste modelbouwwinkels in Nederland ondertussen wel en kan de bokken aardig van de schapen onderscheiden.
Winkeliers waarvan ik weet dat ze de benen onder hun k*nt vandaan liepen om de klant service te verlenen, werden binnen twee posts aan het kruis genageld.


De winkel in kwestie is zo ongeveer mijn hofleverancier... En ik ben een vrij kritische klant.
Zomaar een voorbeeldje...

Los van het feit of de sponsors van het forum (die hier, in tegenstelling tot wat sommigen beweren, NIETS te zeggen hebben) een andere "behandeling" zouden krijgen:
Winkelbesprekingen zijn hier tot Robert van mening veranderd not done. Ongeveer om de paar maanden popt deze discussie weer op, om na een paar weken weer in te kakken. Al dan niet voorzien van een stevige discussie.

Heb je een probleem met een (web-)winkel: Los het op met de winkel.
Gewaagde uitspraak: Het kan namelijk ook aan jou liggen.
(Zie reactie van "Sleur" hierboven)
Tja niets aan toe te voegen, en dus op slot...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top