E-sky Belt CPX aanrader als overstap naar A-merk CP?

Super dat je zoveel info geeft Chrisdv!

Denk dat ik echt wel een Atom ga aanschaffen ipv Align dus je tips zijn meer dan welkom. Tijd om de Atom populatie op dit forum trouwens een beetje omhoog te trekken ;)

Zou liever gelijk een Logo 400 kopen maar ik ga zeker nog crashes meemaken en wil men eigen niet op onnodig hoge kosten gaan jagen. Ik vlieg graag maar heb met men beroep niet altijd de tijd om dit ook te gaan doen. Zonde om met een logo ook gewoon nog maar gewoon wat te hoveren en zoals je zegt, ik vind die Atom ook een ontzettend mooie heli.

Gewoon nog uitmaken of ik al dan niet FBL ga en dan in de loop van volgende week bestel ik zodoende ik nog beetje er van kan genieten tijdens de 'zomer'

Jij vliegt ook met Spektrum?


Wat is trouwens die stretchkit naar een '5.5' ? Losse onderdelen of als pakketje te kopen? Dat zou er wel snel opzitten denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok erg bedankt alvast.
Ben even aan het kijken maar zag de kit niet staan bij 711. Zal wachten op de eerste crash alvorens die te installeren veronderstel ik? ;)
Of is het echt de moeite om deze van in het begin te installeren. Langere staart = stabieler lijkt me?

Ga maar eens een mailtje sturen om te zien of ze snel re-stocken want zie dat ze op backorder staan.

Heb DX8 met nog AR8000 module dus zal die er wel inproppen ;)

Trouwens gezien bij Rigid dat die een 550 kit verkoopt? Die zal dan zelf een pakketje bij elkaar gooien met de stretch kit ipv de standaard tailboom en belt ? Bij mijn weten is er geen losse 550 kit verkrijgbaar?

De droom is echt een 600 class heli maar met de nieuwe wagen op komst vrees ik dat ik al serieuze problemen ga hebben om een 500 erin te krijgen. Op de 'achterbank' dan maar proberen ;)

Hoe transporteren jullie eigenlijk? Heb al kisten gezien voor 450 sizes maar grotere toestellen?

Hopelijk alles snel in stock, nog wat hyperion lipo's erbij en we gaan weer lekker vliegen :)
 
Laatst bewerkt:
Ok erg bedankt alvast.
Ben even aan het kijken maar zag de kit niet staan bij 711. Zal wachten op de eerste crash alvorens die te installeren veronderstel ik? ;)
Of is het echt de moeite om deze van in het begin te installeren. Langere staart = stabieler lijkt me?
Mja, zo zat ik ook te twijfelen maar voor nu wacht ik wel tot de eerste crash; ik hoop echter dat die lang op zich laat wachten dus dan misschien toch al eerder naar 5.5
Review van iemand op helifreak Review + Tips: Atom 5.5 Stretch Kit - HeliFreak
Ga maar eens een mailtje sturen om te zien of ze snel re-stocken want zie dat ze op backorder staan.

Heb DX8 met nog AR8000 module dus zal die er wel inproppen ;)

Trouwens gezien bij Rigid dat die een 550 kit verkoopt? Die zal dan zelf een pakketje bij elkaar gooien met de stretch kit ipv de standaard tailboom en belt ? Bij mijn weten is er geen losse 550 kit verkrijgbaar?
Dat zou best kunnen, ik heb het ook niet eerder gezien. Als je toch meteen een 5.5 wilt kan je misschien beter de complete kit aanschaffen in plaats van een 500 kit en een stretch kit.
De droom is echt een 600 class heli maar met de nieuwe wagen op komst vrees ik dat ik al serieuze problemen ga hebben om een 500 erin te krijgen. Op de 'achterbank' dan maar proberen ;)

Hoe transporteren jullie eigenlijk? Heb al kisten gezien voor 450 sizes maar grotere toestellen?
M'n 450 heeft een koffer waar de zender en stuk of 8 lipo's ook in passen. De atom ligt met de skids in de gordel op de achterbank. Ik denk dat een alles in een koffer voor een 500 wat te lomp zou zijn, dus ik kijk nog wat rond voor een betere oplossing of probeer zelf wat te maken.
Hopelijk alles snel in stock, nog wat hyperion lipo's erbij en we gaan weer lekker vliegen :)
Ik hoop het voor je, hier nog de finless build video's ter voorbereiding ;) het is goed te doen daar het meeste werk eigenlijk al goed gedaan is.
Compass Atom 500 Build Videos - HeliFreak die video zal wel van een van de eerste leveringen zijn, er zijn kleine dingen gewijzigd maar dat is geen punt.
 
Back
Top