Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jasper, ik zie toch wel enige gelijkenissen ;) ;)

20zo03t.jpg
 
Laatst bewerkt:
electro is goedkoper, meer power, hoger gebruiksgemak.
Goedkoper is discutabel. Een flinke lader en aggregaat om een hele dag door te komen wordt ook een prijzige bezigheid. Voor één aggregaat heb je 50 liter peut. Voor je lader zo'n 35 liter peut. Dus 85 liter peut is toch wel heel veel keer vliegen wil je quitte spelen. Meer power wel maar stelt hoge eisen aan je motorsetup (geen HK setje van 80 dollar). Gebruiksgemak wel, één prikkie en lopen, geen vettigheid achteraf. ;)

Die had zeker alleen maar platte planken om te bouwen. Mijn oma had ook zo'n soort kist, alleen niet met propellors maar met handvatten. :mrgreen:

Hey Jasper, ik zie toch wel enige gelijkenissen ;) ;)
Je verveelt je weer hè? :yes: :? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nah, ik zie het anders Sleur....
Wat Vin nodig heb is 2 accupakketten voor zijn 600. Dat kost tegen de 100 euro per stuk. Dan een lader van 199 euro, en een voeding van zeg maar 50 euro. Dat is samen 450 euro. Met de accupakketten kan hij makkelijk 3 jaar doen als hij zuinig ermee is. Hoeveel peut ben je kwijt als je 3 jaar lang vliegt?

PLus dat hij daarna alleen maar verse accupakketten hoeft aan te schaffen... de lader heb hij dan inmiddels al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top