Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En terwijl de wind hier door de bomen waait, heb ik de vernielde joystieck verder uit zitten puzzelen. Schemaatje voor de koppeling met de microcontroller is klaar. Morgen de boel solderen en testen. 8)

joystickint_final.jpg

he Jeroen wordt /is dit een voorberijding voor een zender met 1 hand bedienning (voor ...... b.v):confused: of wordt dit een andere truuk hely vliegen met een stick:confused:

Wat is een goed alternatie voor een trex 500? (of 550). Doen die HK dingen het tegenwoordig al een beetje?

Vraag 1: Waaromwil je nu weer opeens een heli?
Vraag 2: Waarom een alternatief voor een trex 500 of 550? Zijn deze niet goed dan?
Opmerking: Een Trex 500 is een wereld van verschil met een 550. Een 550 is bijna een 600.

Waarom zijn er zoveel keuzes in het leven ?

Goedemorgen Heren...

Lekker vlieg weertje.....

mompelt iets met Appels...

Laatst bewerkt:
Goedemorgen all..

Weer een lekkere dag om binnen te zijn. Op naar werk dus!

Vraag 1: Waaromwil je nu weer opeens een heli?
Vraag 2: Waarom een alternatief voor een trex 500 of 550? Zijn deze niet goed dan?
Opmerking: Een Trex 500 is een wereld van verschil met een 550. Een 550 is bijna een 600.

Antwoord 1: Ik zeg niet dat ik er eentje wil.. ik ben gewoon nieuwschierig.
Antwoord 2: Een HK variant is stukken goedkoper dan een trex variant. Geld speelt ook een rol tegenwoordig.

goede morgen alle die wakker zijn en degene die nog niet wakker zijn slaap ze :D phils wij hebben er ook zo`n man op de club je mag raden ik ben het niet :D

goede morgen alle die wakker zijn en degene die nog niet wakker zijn slaap ze :D phils wij hebben er ook zo`n man op de club je mag raden ik ben het niet :D

ik draai me nog ff om !

met dit weer wederom niet te werken buiten :( , dus op werken en vliegen maar ff een slotje :-)

vandaag maar even wat klussen opnemen , hoef ik dat niet in het weekend te doen .

en de cab even laten proefdraaien met zijn nieuwe uitlaat .

@5p1k3, antwoord 2 telt niet, je heb daarvoor gewoon te veel uitgegeven ;)

De creativiteit bij appel was er toch een beetje uit.
Slechts een Iphone 4s ipv Iphone 5 met groter scherm...

Goedemorgen all..

Weer een lekkere dag om binnen te zijn. Op naar werk dus!

Antwoord 1: Ik zeg niet dat ik er eentje wil.. ik ben gewoon nieuwschierig.
Antwoord 2: Een HK variant is stukken goedkoper dan een trex variant. Geld speelt ook een rol tegenwoordig.

Nee, goedkope shit is geen kwaliteit.

Align is je first good bet, en dan zijn er nog andere betere merken, maar dan mag je je portemonnee helemaal opentrekken.

Hoe is het met Jasper zijn zwelling?

Met mijn zwelling is het goed. Dankje.

Alles ziet er weer een beetje beter uit. Wond is ook bijna dicht. Erg veel last gehad de afgelopen 2 dagen, maar dat is nu voorbij.
Vandaag weer aan de slag gegaan. Zit nu op kantoor. Erg druk met voorbereiding van een beurs komend weekend in Maarssen.

Misschien vanavond nog FF naar de club.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back