CRRCpro GF50i wie kent hem

Hallo

Wie kent toevallig deze motor kan in het nederlands op google niks vinden.

CRRCpro GF50i 4.85HP 50cc RC Benzin motor Flugmodell | eBay

Heb wel genoeg over gelezen op google maar kan niks vinden over hoeveel lawaai de uitlaat maakt. Volgens mij maakt ze dat in Amerika weinig uit.

weet iemand er iets over te vertellen?
Deze motor pas namenlijk heel mooi op mijn cessna agwagon want ik heb niet veel ruimte in de kap ( hij is heel kort ).
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Wie kent toevallig deze motor kan in het nederlands op google niks vinden.

CRRCpro GF50i 4.85HP 50cc RC Benzin motor Flugmodell | eBay

Heb wel genoeg over gelezen op google maar kan niks vinden over hoeveel lawaai de uitlaat maakt. Volgens mij maakt ze dat in Amerika weinig uit.

weet iemand er iets over te vertellen?
Deze motor pas namenlijk heel mooi op mijn cessna agwagon want ik heb niet veel ruimte in de kap ( hij is heel kort ).


Hallo Joccie.
Ik ken de motor niet, maar kijk eens op de site van BIG PLANES. Benzine motoren genoeg in allle maten en ..........niet duur.Wel vertrouwd.
groet,
Timo
 
ik heb een pawnee een ook een motor mij zijinlaat en dat past niet want de kelk komt dan tegen de kap en de motor krijgt niet genoeg air.
mischien beter een motor met achterinlaat monteren.
 
ik heb een pawnee een ook een motor mij zijinlaat en dat past niet want de kelk komt dan tegen de kap en de motor krijgt niet genoeg air.
mischien beter een motor met achterinlaat monteren.

Ja daar heb je een punt maar waarom niet zonder kelk?
Als de cabarateur achter de motor zit komt hij te ver naar voren an past hij nooit in mijn kap. Kan wel maar dan moet de cabarateur in de romp dat is nog niet het grootste probleem.
Maar een passende uitlaat is lastiger bij bijv een dle 55 die ik wel heb.
want de origenele uitlaat is een beetje te veel herrie schijnt .
 
standaard dempers bij deze motoren doen niet zo heel veel aan geluidsreductie en zijn niet echt stil te noemen, wil je een stille motor zul je daar iets aan moeten doen met een andere uitlaat.
 
standaard dempers bij deze motoren doen niet zo heel veel aan geluidsreductie en zijn niet echt stil te noemen, wil je een stille motor zul je daar iets aan moeten doen met een andere uitlaat.

Ik neem aan dat je de DLE bedoelt?
Ja ik weet het maar dat is dus een beetje het probleem.
dan zal ik iemand moeten vragen een uitlaat te maken want ik kan geen vinden die past.
 
Ik heb dus helaas de voorganger de 45cc wel gekocht nog via hobbyinn
En dat heb ik met een paar vrienden gedaan
dus 3 motoren
A 315 euro per stuk
We hebben met 2 motoren aleen maar elende
de derdeis nieteens op een model gegaan maar zo de bak in gedonderd

Specificaties
gewicht te zwaar, vermogen geen ,betrouwbaarheid hopeloos

We waren iets wat teleurgesteld neem dan een DLE of DLA ook cinees ook goedkoop maar wel goed
 
Het probleem is niet het loopen
dat doen ze wel
maar de vraag is altijd hoe lang
de ene keer loopt i tot de tank leeg is
de andere keer stopt i er na een paar minuten mee
om dan vervolgens op de grond zo weer te starten
ook het vermogen is waardeloos
 
Mijn GF 45i loopt prima op mijn mustang (Pica P51 schaal 1/5).
Loopt nu op 1:40 met Castrol MSSR en electronische ontsteking,tot nu geen problemen.Ben bezig met monteren van motorkap.8)
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er eentje gehad en na diverse mislukte pogingen van de lagers vast te houden heb ik m in de vuilbak gekieperd.
Misschien wel tenonrechte vermits ik me misschien wel het verkeerde produkt heb laten aanpraten in vervanging van Loctite 648 of was het 468?
Maar goed, ik had nog een averechtse, eentje met de uitlaat aan de verkeerde kant. De motormaterialen zelf zijn denk ik van prima kwaliteit, alleen heeft deze chinees wat problemen met passingen, vooral van de lagerholtes, of was de qualiteitsinspecteur ziek.
Ja Chinezen zijn vies van quality control, dat kost hen een paar dollars meer en misschien gaat ie dan van 120 dollar wel 128 dollar kosten en kopen wij daarom liever die andere van 122 dollar.
Anders een aardig motortje hoor, hij heeft me geen seconde in de steek gelaten, enkel kan ik het niet hebben dat de krukas speling heeft, misschien had ik me daar niks moeten van aantrekken.
 
TEAB

Ik heb ook een 45cc zoals op de Mustang.
Zgan echter de elektronische ontsteking liet het afweten.

Hij mag TEAB weg en de ontsteking is bij HK te krijgen voor 10 euro ofzo.
Weinig problemen met de motor gehad (tot nu toe).
 
Back
Top