Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk maar uit , voor je het weet vind je het weer errug leuk allemaal en wil je weer een baja :cool: ;)

Is nooit anders geweest, zat alleen even en sabatical tussen ;)

Hij is in ieder geval weer op het rechte pad ;)

Zie boven, pad nooit afgeweest maar even op een plekje blijven picknicken.

Junkie, ik gooi de Sav in de auto en kijk wel of je er bent. Anders een volgende keer wel even. Wordt morgen toch niet rijden schat ik zo in. Maar indien de beschikbare tijd het toelaat kom ik even een tankje legen.
 
sleur ; E savage of flux is een aanrader hoor , echt leuk speelspul :p

ik heb alleen een probleempje kwa snel laden , het duurt 3 uur eer ik 2 x 5200mah vol heb :-|

welke hk lader , turnigy bijvoorbeeld is overzichtelijk ,dus niet ingewikkeld , kan 2 lipo's gelijk laden en is leuk geprijsd ??
Tsja, 3+ jaar geleden heb ik al rondgereden met de E-Savage. Toen hebben jullie me uitgelachen. Moeten jullie jezelf nu eens zien met je elektromofilie, zielig hoor. :p ;)

Anyway, zelf heb ik ook wat lopen zoeken naar een compacter ladertje voor zowel indoor onroad als in het veld dat wel lekker dooe kan stampen als het echt moet. Kwam uit op deze lader. Doet op 13,8V een dikke 125W laden (voor 2S gewoon de maximale 10A stampen). Met een opgevoerde voeding van 16V haalt-ie al de 180W). Ook verkrijgbaar in dubbele uitvoering maar duurder dan twee losse. :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Advies is 100cc. Nu is er dus wel 100cc en 100cc. Een DLE heeft 8,2kW en de RCGF maar 7.3kW. De Roto 85FS is wel übervet. Mooie 4-takter, zal absoluut een geweldig mooi geluid geven. 8) Maar het vermogen is aanmerkelijk minder dan een 110cc 2-takt. Twee DLE's met dempers voor de prijs van één Roto à €1400 zonder toebehoren. :( En moet wat gewicht besparen, wil er natuurlijk wel elektrostart op hebben. Geen geklooi met je vingers op een propellor. Knop indrukken op de zender en lopen. :yes:

/luie varkentjes mode
 
Advies is 100cc. Nu is er dus wel 100cc en 100cc. Een DLE heeft 8,2kW en de RCGF maar 7.3kW. De Roto 85FS is wel übervet. Mooie 4-takter, zal absoluut een geweldig mooi geluid geven. 8) Maar het vermogen is aanmerkelijk minder dan een 110cc 2-takt. Twee DLE's met dempers voor de prijs van één Roto à €1400 zonder toebehoren. :( En moet wat gewicht besparen, wil er natuurlijk wel elektrostart op hebben. Geen geklooi met je vingers op een propellor. Knop indrukken op de zender en lopen. :yes:

/luie varkentjes mode

heulemaal mee eens,

gewoon de DLE erop met een paar mooie dempers.. (daar zou ik niet de DLE standaards voor gebruiken, maar een paar mooie KS of BMB dempers)
 
heulemaal mee eens,

gewoon de DLE erop met een paar mooie dempers.. (daar zou ik niet de DLE standaards voor gebruiken, maar een paar mooie KS of BMB dempers)
Kan ik die twee uitlaatpoorten op dezelfde demper zetten? Wordt in ieder geval een KS. Maar moet dan wel weten of twee poorten op één demper kunnen.

Ik heb geen centen meer voorlopig, maar als ik dit zo zie, dan hou ik mijn DA50 nog even aan voorlopig :yes: :lol:
 
Junkie, ik gooi de Sav in de auto en kijk wel of je er bent. Anders een volgende keer wel even. Wordt morgen toch niet rijden schat ik zo in. Maar indien de beschikbare tijd het toelaat kom ik even een tankje legen.

zie maar , ikke ben weer thuis ;)

Tsja, 3+ jaar geleden heb ik al rondgereden met de E-Savage. Toen hebben jullie me uitgelachen. Moeten jullie jezelf nu eens zien met je elektromofilie, zielig hoor. :p ;)

Anyway, zelf heb ik ook wat lopen zoeken naar een compacter ladertje voor zowel indoor onroad als in het veld dat wel lekker dooe kan stampen als het echt moet. Kwam uit op deze lader. Doet op 13,8V een dikke 125W laden (voor 2S gewoon de maximale 10A stampen). Met een opgevoerde voeding van 16V haalt-ie al de 180W). Ook verkrijgbaar in dubbele uitvoering maar duurder dan twee losse. :? ;)


nette prijzen :p , als ik die lader neem ,wil ik idd de dubbele uitvoering , hard nodig voor da flux ;)


zooo, weer terug van ijmuiden , ff lekker uitgewaaid , was wel frisjes :shock:

nog even 4 lipo's leeg geragd , echt kicken , ik begin al wat meer gevoel te krijgen met het gas , zie filmpie ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Junkie:

Wat ik nu ga zeggen zal je zeker niet willen horen,maar continu die wheelies is toch klut?
Of trek je daarvoor je gas iedere keer in 1 keer open?
Wat ik zo in je filmpjes heb gezien is een behoorlijk nerveuze auto, met een overkill aan power.

Zeker NIET bedoelt om je lol aan de FLUX te willen bederven,maar voor mij is het niet de auto die ik graag zou willen hebben. Sorry,maar dat is nu even mijn 1e indruk na het zien van je filmpjes! :oops:

Geef je vaak volgas in het filmpje met de wheelies?
 
@Junkie:

Wat ik nu ga zeggen zal je zeker niet willen horen,maar continu die wheelies is toch klut?
Of trek je daarvoor je gas iedere keer in 1 keer open?
Wat ik zo in je filmpjes heb gezien is een behoorlijk nerveuze auto, met een overkill aan power.

Zeker NIET bedoelt om je lol aan de FLUX te willen bederven,maar voor mij is het niet de auto die ik graag zou willen hebben. Sorry,maar dat is nu even mijn 1e indruk na het zien van je filmpjes! :oops:

Geef je vaak volgas in het filmpje met de wheelies?

zeiksnor ,

nee , zodra je voorwielen omhoog komen ,moet je gas terugnemen , anders slaat hij achterover , dus het is echt het gevoel met het gas ervaren . echt geweldig .

ik vind dit uiteraard leuker dan de nitro versie , even de stekkers erin , 4x bieb , en gaan , en je hoeft de power niet te gebruiken ,maar je hebt het wel , net als mijn volvo zeg maar .

maar als jij een flux zou hebben ,trim je gewoon het gas 50 % terug en heb je een stinkende nitro savage :)

het lawaai van het blok mis ik ook niet , dat mechanische geluid icm het electro gezoem is ook prima .
maar mijn nitro savage blijft ook , gewoon afwisselen die handel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top