Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Uit ervaring weet ik, dat een gooi-start ook een verrassing kan zijn. Je weet met een maiden niet echt welke kant hij opgaat. Je moet snel bij de knoppen zijn om schade te voorkomen.

Als je hem goed getrimt hebt ( neutraal) en CG goed hebt moet het goed komen. Ik heb zelf voordeel dat ik linkshandig ben dus kan met linker hand het vliegtuig gooien dus elev en ail kan ik altijd bedienen.
 
Uit ervaring weet ik, dat een gooi-start ook een verrassing kan zijn. Je weet met een maiden niet echt welke kant hij opgaat. Je moet snel bij de knoppen zijn om schade te voorkomen.

Ja, ik verwacht inderdaad dat de eerste gooi start ook even wennen is.. Ik kom voor de maiden jouw kant wel op. Daar is ruimte en wellicht kun je de COG dubbelchecken. Je hebt meer ervaring met vliegtuigen dan ik. En ik neem lijm mee :mrgreen:
 
Met origineel wel maar dat hoeft niet. Je kunt hem inrichten met HK spul en dan ben je maximaal 120 euro kwijt..
 
Als je hem goed getrimt hebt ( neutraal) en CG goed hebt moet het goed komen. Ik heb zelf voordeel dat ik linkshandig ben dus kan met linker hand het vliegtuig gooien dus elev en ail kan ik altijd bedienen.

Ik probeer hem tegenwoordig ook met links te gooien, Gas met je neus,.. :mrgreen:

Nja, aan douane had ik nog niet gedacht.. Maar voor met een 100 euro zal je hem dan toch kunnen hebben....

Als je hem uit Duitsland besteld geen probleem, de kans dat je hem met kerst 2012 hebt wel

Ja, ik verwacht inderdaad dat de eerste gooi start ook even wennen is.. Ik kom voor de maiden jouw kant wel op. Daar is ruimte en wellicht kun je de COG dubbelchecken. Je hebt meer ervaring met vliegtuigen dan ik. En ik neem lijm mee :mrgreen:

Ik heb een apparaatje gemaakt om de CG te testen, en iemand kan hem dan voor je gooien, dat werkt een stuk makkelijker,.. ;)

Een easystar is toch al makkelijk 200 euro? (toch met origineel electronica dan..)

I say,.. GOOGLE
 
Ik heb een apparaatje gemaakt om de CG te testen, en iemand kan hem dan voor je gooien, dat werkt een stuk makkelijker,.. ;)

Dat bedoel ik :mrgreen: Top. Afgesproken.. En dan nu even kijken wat je allemaal kan met zo'n vliegtuig :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dat is duur spul hoor,.. OSD, en dan autopilot met return to home. Er komt ook nog een hele hoop zendtechniek bij kijken om het allemaal te kunnen volgen.

Wel onwijs gaaf,.. :D
 
Ik ben ook al met dat fpv spul bezig, erg mooi speelgoed, OSD komt er in nadat ik een paar vluchten heb gemaakt. Ik heb een immersionRC OSD systeem, als ik zelf een FPV systeem koop zal dat een fatshark zijn met een Eagletree systeem.
 
Je moet ergens beginnen ;) En dan rustig opbouwen. Steeds een dingetje erbij. Beginnen gewoon met een #11..

P.S April ben ik jarig. Dus een kwestie van de Easystar heel houden :mrgreen:
 
Let wel FPV is een heet onderwerp op dit forum, i.v.m. de regels van het KNVvl. Er zijn al een hoop leden vertrokken van dit forum met ruzie over deze regels,.. :rolleyes:
 
@Tijn
Dat weet ik. Maar dit is geen inhoudelijk topic maar een heli mess topic. Daarin mag je vrij praten over wat je als heli vlieger in dit geval bezig houdt. En mijn dagelijkse beslommeringen zijn mijn helicopters en zaken die daar rondom ontstaan. Ruzie maken over regels doen ze maar lekker elders. Er wordt sowieso teveel ruzie gemaakt hier. Lijkt soms wel een kinderdagverblijf.. Allemaal volwassen kerels met korte lontjes of grote ego's.. Snap er niks van..
 
Back
Top