Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Dit is een beter voorbeeld van een RC heli met een camera eronder. Dit is tevens het filmpje waarom ik met heli's ben begonnen. Nu snap ik wel inmiddels dat dit nog erg ver weg is dus een Easystar is leuk om wat sneller wat opnames te kunnen maken.. De camera heb ik al. Nu nog de gear en de skills :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zijn in ieder geval prachtige opnames, en moet je hem bij deel 2 is door die kraan giek zien gaan,Super gedaan.

Enne ik ben niet op de hoogte omtrent de regels van FPV,zal omdat het leuk en betaalbaar aan het worden is,ook wel worden verboden.

Arno.

Het zijn in ieder geval prachtige opnames, en moet je hem bij deel 2 is door die kraan giek zien gaan,Super gedaan.

Enne ik ben niet op de hoogte omtrent de regels van FPV,zal omdat het leuk en betaalbaar aan het worden is,ook wel worden verboden.

Arno.

Is meestal zo he, leuk en betaalbaar en dus maar verboden maken.

Die je liet zien chow is idd een mooie!

Arno.

Vroeger was er geen maximum snelheid op de snelwegen, tot er een paar waren die zich idioot ging gedragen. De rest is geschiedenis. ;)

Vroeger was er geen maximum snelheid op de snelwegen, tot er een paar waren die zich idioot ging gedragen. De rest is geschiedenis. ;)

Bovendien zijn er altijd zure mensen die graag dingen verbieden die ze zelf niet willen of mogen doen.

Ik moet wel zeggen dat ik al een geruime tijd geinterreseerd ben in FPV maar er niet echt toe gekomen ben (ook omdat het me eigenlijk niet zint dat ik een 2.4 ghz video systeem heb) maar ik krijg nu wel extra veel zin om daadwerkelijk een eigen set 5.8 te kopen en lekker de hele zomer rond te vliegen!

Ik wilde geen fpv en vliegtuigen doen omdat ik met m'n kop vol in de heli's zat. Nu dat wat makkelijker is geworden kijk ik inderdaad ook naar fpv maar ook naar vliegtuigen. Ik sluit niks uit. Ik kijk gewoon wat er allemaal kan. Maar er zal best een 5.8 set komen. Daar twijfel ik niet zo over. Je groeit erin denk ik.

Ik wilde geen fpv en vliegtuigen doen omdat ik met m'n kop vol in de heli's zat. Nu dat wat makkelijker is geworden kijk ik inderdaad ook naar fpv maar ook naar vliegtuigen. Ik sluit niks uit. Ik kijk gewoon wat er allemaal kan. Maar er zal best een 5.8 set komen. Daar twijfel ik niet zo over. Je groeit erin denk ik.

Yep, ik ga stap voor stap het toevoegen dat FPV vliegen, ik denk niet dat ik het heel lastig ga vinden aangezien ik al gewoon vlieg met RC en ervaring heb met echt vliegen dus ik ken het gevoel zegmaar.

Het nadeel is de beperkte FOV, met een echt vliegtuig kan je mooi rondkijken en veel tergelijk zien, het zelfde geld met SV ( side view) vliegen. Ik denk dat dat wel even wennen is maar verder lijkt het me wel mooi!

Back