Tja een 1/8 Rally op basis van een 1/8 buggy is wel logisch.
Chassis etc op schaal, beetje werk om de kap passend te maken en knallen maar.
Een 1/10 SC naar 1/8 Rally is al een stuk minder logisch, maar op basis van het 1/10 loopwerk wat makkelijker met max 4s.
Ik heb zelf een Slash 4x4 omgebouwd, leuk maar je kan mi beter een 1/8 buggy als basis nemen, een 1/8 on road ombouwen of een 1/8 nitro ombouwen.
Gelukkig hoeft dat met de aankomende HPI WR8 Flux en Kyosho DRX VE niet meer. Qua schaal zijn deze realistischer dan een 1/8 buggy, maar dat heeft ook zijn beperkingen.
Hopelijk slaat deze klasse aan, in ieder geval is een 1/9 of 1/8 Rally praktischer als onroad dan een normale onroad.
Voorlopig hou ik het bij de DRX VE en in de tussentijd lol met de Slashbaru.
Afgezien van Deltaplastics is Q lekker bezig
...en de spoiler is wel grappig!
Chassis etc op schaal, beetje werk om de kap passend te maken en knallen maar.
Een 1/10 SC naar 1/8 Rally is al een stuk minder logisch, maar op basis van het 1/10 loopwerk wat makkelijker met max 4s.
Ik heb zelf een Slash 4x4 omgebouwd, leuk maar je kan mi beter een 1/8 buggy als basis nemen, een 1/8 on road ombouwen of een 1/8 nitro ombouwen.
Gelukkig hoeft dat met de aankomende HPI WR8 Flux en Kyosho DRX VE niet meer. Qua schaal zijn deze realistischer dan een 1/8 buggy, maar dat heeft ook zijn beperkingen.
Hopelijk slaat deze klasse aan, in ieder geval is een 1/9 of 1/8 Rally praktischer als onroad dan een normale onroad.
Voorlopig hou ik het bij de DRX VE en in de tussentijd lol met de Slashbaru.
Afgezien van Deltaplastics is Q lekker bezig

...en de spoiler is wel grappig!