Na wat problemen met het rijden heb ik de aandrijving helemaal uit elkaar gehaald (de auto had grip met wegrijden, maar als je remde was ineens de aandrijving weg/remmen onmogelijk) wiel was los, dus ik denk moertje los gelopen, even nieuwe threadlock en weer rijden. 5minuutjes rijden en weer hetzelfde, dit keer wiel vast.... Dus dat word even binnen kijken, 1 wiel draairt vrij, ander trekt de spur mee (bij het draaien ander vasthouden) dit moest dus voor de slipperclutch zitten, maar voor zekerheid ook even de pads even langs een schuurpapiertje gehaald.
Daarna dus de gearbox maar opengemaakt. Kom je er gelijk achter dat je 2e chasisplaat ook alweer kapot is (toch maar is zo'n chassis saver maken van stukje staal. en dan 6 bouten erin denk

). Gearbox helemaal uit elkaar, alle tandwielen zien er nog netjes uit, diff werkt nog zoals het hoort. Even overal nieuw vet op en weer dichtschroeven. Alles weer netjes ingevet en wel weer inelkaar zetten. Bij elkaar zijn we weer een paar uur schroeven verder. En weer testrit. Even volgas trekje op de straat. Wil ik remmen..... Wat denkje, zelde probleem. (en de voorbumper weet hoe het is om volgas tegen een muur te gaan

)
Weer naarbinnen, kan niet in de gearbox zitten, dus nog even slipperclutch chekken (kan natuurlijk te los zijn geweest). Kijk je nog even je bandjes na :O
6 kant wielmeenemer en proline beadlock velg helemaal rond gedraaid.

schade:
velg meneemertje
proline beadlock velg
pkracing is weer 30 euro rijker door me, denk dat het begon door het loslopen in het begin, door dif werking krijgt ie meer energie.
Hopen dat dit nooit meer gebeurd, heb nu wel een reserve velg voor achterop als er ooit desert rat body komt
