Hobbyking warehouse in NL?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, lipo,s van HC zijn van prima kaliteit en voor een hele lage prijs. Motoren zijn over het algemeen ook goed te doen al zijn sommige vliegtuigen weer wat minder.

Voor de rest is het een prima shop waar ik altijd mijn lipo,s bestel.

Ik dacht dat winkelbesprekingen niet zijn toegestaan ?
 
Idd is het denk niet de bedoeling van dit topic om de dienstverlening inhoudelijk te bespreken... Weet niet Wat de mod. Er van vind. We houden wel ff de klep anders en wachten eens af hoe dit gaat lopen...
 
Ik hoop toch niet dat je denkt dat de PostNL pakket tarieven voor consumenten net zoveel kosten als voor (contract)klanten. Ik stuur zakelijk slechts enkele pakketjes per maand en betaal iets meer dan €5 ex btw. Bij Selektvracht is dat zelfs maar €4,50.
Laat staan wat HobbyKing zou kunnen krijgen met hun ongetwijfeld vele honderden pakketjes per maand (zo niet meer).

Garantie en de rechten voor je als consument zijn verder niet van toepassing, je doet immers zaken met een buitenlands bedrijf. Je betaalt zelfs in dollars. Dat het vanuit NL wordt verzonden doet daar niets aan af.

het verzendende bedrijf is gevestigd in NL. statutair misschien niet maar verder wel.. dus moet zich ook aan de nederlandse wetten en regels gaan houden.

en je betaald met dollars als je die geselcteerd hebt. ik betaal met euro's want dat selecteer ik..
 
weet iemand trouwens of je met turnigy lipo's die niet roar aproved zijn aan races mag meedoen? ( door heel nederland)

Daarvoor moet je de reglementen van de betreffende organisatie doornemen. Ik kan mij alleen niet indenken dat ROAR homolegaties gebruikt worden gezien we hier in een EFRA gebied zitten. Volgens mij was met het NK electro 1:10 onroad het vrij mits de maatgevingen maar voldoen.
 
Daarvoor moet je de reglementen van de betreffende organisatie doornemen. Ik kan mij alleen niet indenken dat ROAR homolegaties gebruikt worden gezien we hier in een EFRA gebied zitten. Volgens mij was met het NK electro 1:10 onroad het vrij mits de maatgevingen maar voldoen.

Oke bedankt!!
Het is eigenlijk voor races in het algemeen. Nu wil ik nog alleen races op de club doen maar over een tijdje ook in heel NL. Ik hoorde van iemand anders dat op de club (MVW) dat niet hoeft maar in officiele races wel. Ik zal even kijken bij de regelementen van de buggycup. Nogmaals bedankt!
 
Trek dan 1 lijn en niet een halve wazige.

De lijn is duidelijk en al vele malen uitgelegd. Zodra we overdreven positieve of negatieve berichten krijgen, de service van een winkel bespreken dan is dat niet toegestaan, sponsor of niet maakt niets uit.

Dat mensen elke keer een eigen interpretatie aan de regel geven is wat anders.

Dat er hier een distributiecentrum komt is best nieuws en mag gerust besproken worden maar sta niet raar te kijken als het draadje over enkele dagen gesloten is. Dit om te voorkomen dat het een bespreking wordt. Of we maken van alle sponsoren een dergelijk topic aan ;)

Beetje gezond verstand gebruiken, dan gaat het ook niet fout.
 
zal ik even een beetje duidelijkheid geven daar hk een klant van ons is
daar ik bij gls werk en wij de verzendingen voor hun doen heb ik wat inside info

wat ik gehoord heb willen ze 80% van alles wat ze hebben in nl gaan neerleggen

dit heeft natuurlijk wel wat tijd nodig maar er staan alweer wat containers in de haven klaar dus zal binnenkort wel hard gaan

tot zover daar ik geen boze admin op mijn dak wil :help:
 
Mooi nieuws, HK naar NL. Niet leuk voor de gevestigde vast geroeste orde! Prima zo! Nu nog afhalen, zoals bij de Chinees :)
 
Ik hoop toch niet dat je denkt dat de PostNL pakket tarieven voor consumenten net zoveel kosten als voor (contract)klanten. Ik stuur zakelijk slechts enkele pakketjes per maand en betaal iets meer dan €5 ex btw. Bij Selektvracht is dat zelfs maar €4,50.
Laat staan wat HobbyKing zou kunnen krijgen met hun ongetwijfeld vele honderden pakketjes per maand (zo niet meer).

shipping.jpg

:p
zeker goed! altijd flatrates voor de hollanders... tenzij je boven de 50KG uitkomt natuurlijk ;)

als ze dan ook de 1:4 buggies naar NL halen word het pas leuk om die dingen te kopen... lood zwaar dat spul dus je loopt anders leeg op verzenden. (aus ware house)

80% is nogal wat.. ben benieuwd wat hun motivatie is om dat uitgerekend hier te doen.

belasting klimaat voor buitenlandse bedrijven denk ik, goede infra structuur op gebied van zee transport, lucht transport, trein transport en weg transport alsook internet technisch. (nog steeds voorloper van europa, en we waren de eerste met een lands domein. (.NL;) ) )
 
Very nice! Nu nog wat meer interessante spullen in de shop zoals lipo's en motoren ipv die kistjes allemaal. Zullen NL winkeliers niet blij mee zijn, maar ja.. dat is de markt. Voordeel is wel da ter geen hond meer kan klagen dat 'we alles uit China halen' vanwege de prijs. Zelfs in NL is het nu ver onder de gangbare NL prijzen. En nu is het ook NOG legitiemer dat HK ook een banner heeft op deze site. Is een NL shop nu. :)
 
whoehoe!!!!!!!!!!!!!!!:turn-l::turn-l::turn-l:
werd 5minuten gelden aardig versast:grin:
ga morgen direct wat bestellen(niet dat ik iets nodig heb, maar voor die verzendkosten kan ik niet wachten:fadein:)
 
Oh is HK als sponsor ? Gemist zeker...
Geen MBA praktijken, enkel beter om toch?? Hebben diverse groepen iig wat geleerd.. Al was he tenkel door schade en schande, want dat is er wel in het verleden geweest...

Ach ja heb het ook druk met andere dingen...
Ben lekker aan het bouwen en verslagen maken. Dan heb ik minder tijd voor dit soort dingen..(wil der ook gene tijd voor hebben, in het verleden als mod al genoeg tijd voor gemaakt, en opgeslokt)

Houd me lekker afzijdig wat dat betreft, en doe met name (weer) waarvoor ik ooit gekomen ben hier als USER, plezier beleven met mijn hobby, en daar is dit forum een goede side kick bij. Enjoy!
 
Drie jaar geleden is de toenmalige uitgever van het modelbouwblad "Modelbouw Aktueel" gestopt met de uitgave van het blad.
Reden: hij kreeg uitermate nare reacties van fabrikanten en detailhandel nadat hij een advertentie van HK in het blad had gezet.
Gelijktijdig was hij redelijk vaste klant in het plaatselijk ziekenhuis.
Dat werd 'm teveel, dus heeft hij toen de handdoek in de ring gegooid.
Gelukkig kon het blad, na een periode van ruim een jaar, bij een andere uitgeverij een doorstart maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top