Psygho (Emil)
Forum veteraan
Begreep dat deze keer de viering van onze al gewaardeerde Meneer Juttemis, viel op 23-09-2087 ?
Of zit ik nu verkeerd Roel ??
Of zit ik nu verkeerd Roel ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
......juist ja....een WINKEL
Waarschijnlijk zo rond St. Juttemis.
Ik weet nog wel een paar hallen in Beverwijk waar zoiets terecht zou kunnen...Maak er dan maar gelijk een markt van, valt er misschien nog wat af te dingen!!!!
Groet,
Ad
Ik stel voor dat je zelf een modelbouw-winkel opent en daar "HK-prijzen" gaat hanteren.
Oh nee, doe maar niet; open eerst een winkel waar je die "overdreven dure prijzen" hanteert. Kijken hoe lang het duurt voordat ook jij, net als die eigenaars van modelbouw-winkels, in die dikke Audi rondrijdt.
Waarschijnlijk zo rond St. Juttemis.
Waarom niet meteen? We weten inmiddels allemaal dat HK nu ook wat spullen op voorraad heeft staan in Nederland. Aan de hand van de laatst geplaatste posts kun je wel voorspellen hoe dit draadje zich verder zal ontwikkelen.Ik ga vandaag of morgen dan ook een slotje plaatsen zodat we weeer tot de orde van de dag kunnen over gaan.
Waarom niet meteen? We weten inmiddels allemaal dat HK nu ook wat spullen op voorraad heeft staan in Nederland. Aan de hand van de laatst geplaatste posts kun je wel voorspellen hoe dit draadje zich verder zal ontwikkelen.
Ik weet hoe jij je voeltNiks mis met producten van Hobbyking. Met ruim 1000 Dollar aan bestellingen nooit problemen gehad. Had ik dit in Nederland besteld dan was ik 3x zoveel kwijt. Kocht dit weekend bij een hobbyshop in Groningen nog een servo verleng kabel van 10cm voor €3,95...
Vertel mij eens waarom ik minder recht zou hebben om mijn mening te ventileren dan jij de jouwe?Ben nog nooit een forum tegen gekomen waar zoveel slotjes worden aangevraagd
Nog erger 'users' die wel ff willen denken te weten wat goed voor dit forum is. :???: