Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij XXX. Het ging om een Miniquad. Tijden het bestellen heb ik in het opmerkingenveld "Indien niet op voorraad annulering van de bestelling". geschreven. (voorraad stond niet aangegeven op de site)
Toen ik de volgende dag telefonisch contact met ze op nam bleek dat het product niet op voorraad was. Ik heb toen aangegeven het product te willen annuleren. De persoon in kwestie die ik aan de lijn had melde me dat hij het gelijk ging annuleren en ik het terug op mijn paypal zal ontvangen.
Omdat ik nog helemaal geen reactie terug heb ontvangen belde ik vandaag nogmaals ff heen met hoe dat nu zit met mijn paypal omdat ik geen bericht heb gehad.
Nu zei de persoon in kwestie dat het product onderweg was vanuit Engeland en ik het een van deze dagen in huis kon verwachten.
Ik gaf opnieuw aan dat ik de bestelling wil annuleren. Persoon in kwestie zei: "Ik kan je ook een iets duurdere minicopter geven". Nogmaals zei ik dat ik het wil annuleren anders zit ik straks met twee dezelfde producten.
Persoon in kwestie melde mij dat hij het geld niet gelijk terug kon storten via Paypal. Want dit kan pas als de boekhouder er is en dat is pas eind van de week.
Is het nou zoveel moeite om geld terug te storten op mijn paypal?
Ik zie het straks al gebeuren dat de verkoper wacht tot het product aangekomen en het mij alsnog stuurt.....
Oohja en ik werd ook nog eens zeer onvriendelijk.
Hij kan van geluk spreken dat hij niet in mijn omgeving woont.
Toen ik de volgende dag telefonisch contact met ze op nam bleek dat het product niet op voorraad was. Ik heb toen aangegeven het product te willen annuleren. De persoon in kwestie die ik aan de lijn had melde me dat hij het gelijk ging annuleren en ik het terug op mijn paypal zal ontvangen.
Omdat ik nog helemaal geen reactie terug heb ontvangen belde ik vandaag nogmaals ff heen met hoe dat nu zit met mijn paypal omdat ik geen bericht heb gehad.
Nu zei de persoon in kwestie dat het product onderweg was vanuit Engeland en ik het een van deze dagen in huis kon verwachten.
Ik gaf opnieuw aan dat ik de bestelling wil annuleren. Persoon in kwestie zei: "Ik kan je ook een iets duurdere minicopter geven". Nogmaals zei ik dat ik het wil annuleren anders zit ik straks met twee dezelfde producten.
Persoon in kwestie melde mij dat hij het geld niet gelijk terug kon storten via Paypal. Want dit kan pas als de boekhouder er is en dat is pas eind van de week.
Is het nou zoveel moeite om geld terug te storten op mijn paypal?
Ik zie het straks al gebeuren dat de verkoper wacht tot het product aangekomen en het mij alsnog stuurt.....
Oohja en ik werd ook nog eens zeer onvriendelijk.
Hij kan van geluk spreken dat hij niet in mijn omgeving woont.
Laatst bewerkt door een moderator: