koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ja das de reden waarom ik geen IP accu's besteld had omdat ik de auto had ingedeeld op de nanotech accu's en de prijs.
 
M'n accu's bennen binnen, de 5600mAh.
jutyjuja.jpg
 
Top Man, regelaar weer vol open en knallen maar!!!

Nieuwste firmware en HW motor.

Boost 64
start rpm 1000 acc 400
ddrs 7
turbo o
turbo ramp maakt niet uit
temp enable
turbo start 0.3s

Op naar de 110 km/u
 
Top Man, regelaar weer vol open en knallen maar!!!

Nieuwste firmware en HW motor.

Boost 64
start rpm 1000 acc 400
ddrs 7
turbo o
turbo ramp maakt niet uit
temp enable
turbo start 0.3s

Op naar de 110 km/u

Dat maakt dan ook niet uit....
:teacher:
 
@M7H ik heb op m'n regelaar toch maar weer de 1224 firmware erop gezet. Ik kan de regelaar altijd weer upgraden naar de nieuwste versie :-)
 
@M7H ik heb op m'n regelaar toch maar weer de 1224 firmware erop gezet. Ik kan de regelaar altijd weer upgraden naar de nieuwste versie :-)

Kan beter met die andere software even een avondje rijden, dan kan je namelijk kijken of het echt de accu was of iets anders.
Daar leer je weer wat van en dan weet je de volgende keer wat er aan de hand is.

Doet de auto hetzelfde met nieuwe accu`s, dan zit het in de regelaar.
Neem je de 930 software met nieuwe accu`s en er is niks aan de hand, dan lag het aan je accu`s.
 
De ervaringen met de X** motoren van LRP zijn er ja in de Pro10 maar niet altijd even positief. We hebben er meerdere zien uitfikken. Tenzij je een goede combo vind met de soft/firmware in de ESC, dan kan het goed gaan...
 
Joost k@ ja werkt idd best goed zo alleen als ik ga inzoemen word de beeld kwaliteit slechter helaas.
En ik moet om het geluid beter te krijgen en gaatje boren in de water proof behuizing op de plaats waar de microfoon zit.
 
Toch jammer dat er op deze baan (voor zover ik weet) geen Nederlandse wedstrijdseries meer worden gereden (NK, Tamiya Cup, Kyosho Cup), blijft toch wel een erg mooi circuit.

Mvg
Marcel
 
Back
Top