Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

Iemand een goede tip voor een onderstel voor de F450? Er moet een GoPro onder de F450 komen...
Ben zelf geen liefhebber van 4 gelijke pootjes; ik vind iets zoals een heli heeft wat fraaier.

En als je een GoPro zonder gimbal gebruikt (foto's zijn belangrijker), wat is dan een goede methode om de GoPro op te hangen? Gewoon met de GoPro-accessoires? Dus onderplaatje onder het frame plakken? Of is er een betere optie?

HD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag een pittige harde les geleerd. Leer eerst LAAG VLIEGEN voordat je te hoog gaat vliegen. Ben me quadcopter kwijt. :(:cry::cry::cry::cry::cry::cry: Hij steeg perfect op, alles deed het goed. wat rondjes gevlogen en zelfs heel zacht geland. Ik denk dat ik het daarna te hoog in me bol kreeg. Nu me tel aan gemonteerd om te filmen. Hopa mooie de lucht in, hoger en hoger want dacht zo een groot oppervlakte te kunnen filmen en ja daar ging het mis. Vooruit achteruit oriëntatie van de quad raakte ik kwijt en hopa daar ging ie. Ik paniek homelock en toen zag ik hem ineens niet meer. Ik vloog op een open veld, maar hij zal ergens richting wat tuinhuisjes zijn neer gekomen hoop ik. Hoe ver kan kan ie terecht komen denken jullie? Ik ben wel wezen zoeken met de hulp van iemand die daar woont. Hij zal een brief voor me ophangen als iemand het heeft gevonden en contact met me opnemen.

Was ook nog vergeten failsafe weer in te stellen. gps, atti, failsafe. :(
 
Regen motoren valt wel mee kunnen wel wat hebben alleen je apeedcontrollers en je fc kunnen heel slecht tegen water..

Maar mocht ik mijne kwijt raken dan zou ik nachts niet kunnen slapen en door blijven zoeken tot ik hem weer had...
En op de vraag hoe ver hij zou kunnen gaan is een beetje met de spanning te maken en je bereik waarschijnlijk
Patrick
 
Ik heb vandaag een pittige harde les geleerd. Leer eerst LAAG VLIEGEN voordat je te hoog gaat vliegen. Ben me quadcopter kwijt. :(:cry::cry::cry::cry::cry::cry: Hij steeg perfect op, alles deed het goed. wat rondjes gevlogen en zelfs heel zacht geland. Ik denk dat ik het daarna te hoog in me bol kreeg. Nu me tel aan gemonteerd om te filmen. Hopa mooie de lucht in, hoger en hoger want dacht zo een groot oppervlakte te kunnen filmen en ja daar ging het mis. Vooruit achteruit oriëntatie van de quad raakte ik kwijt en hopa daar ging ie. Ik paniek homelock en toen zag ik hem ineens niet meer. Ik vloog op een open veld, maar hij zal ergens richting wat tuinhuisjes zijn neer gekomen hoop ik. Hoe ver kan kan ie terecht komen denken jullie? Ik ben wel wezen zoeken met de hulp van iemand die daar woont. Hij zal een brief voor me ophangen als iemand het heeft gevonden en contact met me opnemen.

Was ook nog vergeten failsafe weer in te stellen. gps, atti, failsafe. :(
Aaaaaiiii...
Ik ga zo'n gps ding met sim kaart erin doen als ik wat hoger ga vliegen...
 
Zeker doen! Eind van de maand koop ik gelijk een nieuwe om m'n pijn te verzachten. Gelukkig had ik een oude telefoon aan gemonteerd en niet me HTC one.
 
Aiii slecht nieuws! Ik baal echt voor je en zal er zeker rekening mee houden als ik wat hoger ga. Sterkte en succes met zoeken!

Ik denk dat de regelaars slechter tegen regen kunnen dan de motoren btw...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Balen! Glukkig wel zo "mans" om toe te geven wat de oorzaak is..
Hem op gps zetten had moeten helpen. dan blijft hij iig redelijk op zijn plek.
Naar Ioc schakelen heeft niet heel veel zin, omdat hij dan pas ziet wat de nieuwe positie is.

Balen van de failsafe.. bij een zender met "preset failsafe" zou je nog als laatste hulp , de zender kunnen uitzetten, met de kans op RTH als je dat ingesteld hebt, anders land hij gewoon..

In paniek maak je 99,9 % de verkeerde beslissing. Daarom idd eerst leren vliegen, en hou hem in het zicht zodat je nog weet en kan ZIEN wat voor en achter is.
Dan pas "gekkigheid"

Post is NIET bedoeld om betweterig over te komen..
Balen man, echt $@#%% Ik hoop het zelf nooit mee te maken, want dat kost me zeker me nachtrust.
 
Bah....das zeker balen. Hopen dat je hem uiteindelijk nog vind. Als je geluk hebt heeft hij dan alleen een koude nacht gehad.

Jullie hebben het over een apparaatje om je quad eventueel terug te vinden. Hoe heet dit en waar kan je dit kopen?

Gr Arwin
 
Ik heb echt koppijn van en eten vond ik niet lekker vanwege het nare gevoel. Ik kon ook naar manual schakelen of motors uit dat ie desnoods naar beneden kwam vallen. Tja denk ik nu aan en zoals je zegt paniek.
Met me 7 kanaals controller ga ik homelock uitschakelen dus x2 en er fail safe van maken. Kan ik schakelen tussen GPS , atti, manual en failsafe. Emil je tips zijn altijd van harte welkom en ik ben nu al vast een veiligheidslijst aan het maken. M'n volgende bouw ik wel in denk ik Max 2 uurtjes i.p.v. 12 uur. Veel geleerd van je verslag.
 
Foto voor je echte vlucht. Vandaag de pootjes nog binnen gehad via de post. Rust zacht maar hoop je nog terug te krijgen, vinden.
uxa9.jpg
 
Balen! Glukkig wel zo "mans" om toe te geven wat de oorzaak is..

Hier ben ik het mee eens !!! Zie je zelden.

Amsterdam is wat ver, anders was ik mee komen zoeken! Succes, en een nachtje slapen zover dat gaat scheelt een berg...

Mocht je straks moeite hebben om het zadel op te kruipen, dan kun je hier vast iemand regelen die in trainer mode met je wilt vliegen.. Dan stroomt de adrenaline misschien wat minder :)
 
Google coördinaten waar ik begon zijn 52.389836,4.963843
Volgens mijn gevoel hier neergekomen bij de tuinhuisjes 52.386549,4.965474

Dit wordt mijn vaste vlieggebied 52.393123,4.967426 verlaten voetbalveld.

Waar ik begon met vliegen was om wat te testen en oefenen, want had me laptop niet bij me (batterij leeg) dus dacht ik kan ik snel weer naar huis als er wat mis is.
Links van het voetbal veld kan ik ook gaan vliegen, groot Wijland.
Vanochtend ben ik weer wezen zoeken, maar ik denk dat je niet zonder toestemming bij de tuinhuisjes mag gaan zoeken. Maar iemand van de tuinhuisjes bezitter gaat me bellen als één van ze het vindt. Kan ook dat ie in het water ligt. :(

Vanochtend kwam in me op dat ik ook een nieuwe reciever nodig ga hebben, AR8000.

P.S. Is me nu ook duidelijk dat je echt een groot leeg gebied nodig hebt.
 
Ooit ook eens meegemaakt.

vervolgens een zwever met hd cam op grote hoogte de omgeving laten filmen. Bij het terugkijken van de film zagen we het wrak liggen in een graanveld.

Vliegtuig was gesneuveld, maar lipo, motor etc waren nog te redden.
:rolleyes:
 
Back
Top