Beginner drifter. Welke auto?

  • Topicstarter Topicstarter -Sam-
  • Startdatum Startdatum
Wat is dan het voordeel voor driften? Ik dacht dat de grote pluspunten van brushless waren:

- Meer vermogen en hoger rendement
- Vrijwel onderhoudsvrij

Bij driften draait het toch vooral om controle en niet om snelheid? En om dan met brushless de benodigde soepele reactie op het gas te krijgen, moet je minimaal aan sensored denken, nietwaar? Terwijl je met een brushed regelaar van een tientje al een soepele gasregeling kan hebben. Kan best zijn dat ik wat mis, ik heb zelf geen driftwagen.
 
Thx voor de reclame, maar die had ik al eerder gelinkt ;)

Het draait bij driften idd meer om controle dan om snelheid, maar als je je tegenstander niet bij kan houden krijg je ook strafpunten.
Vandaar brushless. Sensored brushless is nog al beter, dan is ie in de lagere toeren ook heel soepel te regelen.
 
Hij lijkt voor mij op het eerste zicht prima in orde maar ik zou hem wel willen kopen, maar het probleem is dat ik blijkbaar niet kan antwoorden in die discussie. Maar het is dus beter om een 2ehands te kopen vanwege de brushless en de andere aanpassingen?
 
Hij lijkt voor mij op het eerste zicht prima in orde maar ik zou hem wel willen kopen, maar het probleem is dat ik blijkbaar niet kan antwoorden in die discussie. Maar het is dus beter om een 2ehands te kopen vanwege de brushless en de andere aanpassingen?

In erkoop gedeelte kun je niet reageren, gewoon ff pb sturen of via mp reageren want daar staat hij ook op......
 
Bij de beschrijving ervan staat toch een BRUSHLESS aandrijving?
 
Om te beginnen met driften voldoet een E10 of TT01 prima met een Brushed setje.
Wanneer je verder wilt gaan kom je al snel op een Brushles set.
Je kunt voor relatief weinig geld deze auto's gebruikt vinden.
voor nieuw zou ik niet gaan, je kunt alle onderdelen los kopen en het scheelt vaak de helft met een gebruikte.
Persoonlijk zou ik nog even doorsparen voor een betere auto die goed is te upgraden.
Dan voorkom je dat wanneer je wat verder wilt gaan je een hele nieuwe auto moet kopen.
Ik heb zelf mijn E10's te koop staan binnen een jaar na aanschaf omdat ze niet voldoen aan de upgrades die ik wil, bijv. stuuruitslag.
een TA-05 is een goede basis en je kunt deze makkelijk uitbreiden (zie Broadtech.hk).
ook de TT01 heeft zijn beperkingen qua driften.
Je kunt een goede gebruikte TA-05 al voor 150 vinden op marktplaats.
Als je toch een instapper wilt heb ik 2x een E10 voor je (zie marktplaats).

Succes.
 
Om te beginnen met driften voldoet een E10 of TT01 prima met een Brushed setje.
Wanneer je verder wilt gaan kom je al snel op een Brushles set.
Je kunt voor relatief weinig geld deze auto's gebruikt vinden.
voor nieuw zou ik niet gaan, je kunt alle onderdelen los kopen en het scheelt vaak de helft met een gebruikte.
Persoonlijk zou ik nog even doorsparen voor een betere auto die goed is te upgraden.
Dan voorkom je dat wanneer je wat verder wilt gaan je een hele nieuwe auto moet kopen.
Ik heb zelf mijn E10's te koop staan binnen een jaar na aanschaf omdat ze niet voldoen aan de upgrades die ik wil, bijv. stuuruitslag.
een TA-05 is een goede basis en je kunt deze makkelijk uitbreiden (zie Broadtech.hk).
ook de TT01 heeft zijn beperkingen qua driften.
Je kunt een goede gebruikte TA-05 al voor 150 vinden op marktplaats.
Als je toch een instapper wilt heb ik 2x een E10 voor je (zie marktplaats).

Succes.

Ik heb al eerder gezegd, er staat een ta-05 brushless op het forum hier.
 
Ik ga wsl volgend wknd mijn NIB (new in box) TT-02Drift hier te koop aanbieden, heb van deze kit de motor heatsink uit gehaald en de A-parts verandert met de gewone.

De TT-02 is een veel betere wagen ten op zichte van de TT-01, is mss het overwegen waard. Bij intresse mag je me altijd via pb iets laten horen.
 
Back
Top