Hmmm, dit is idd. toch wel een (heeeel) andere vraag.
Moeilijk te beantwoorden, want eea. hangt heel sterk af van het ZW-punt, jouw vliegervaring en -stijl.
Een paar reacties (gebaseerd op een kist van normale J3J/F3B afmetingen:
- Speed: flaps en ailerons 1-1,5 mm omhoog (evt. ailerons iets minder)
- thermiek : flaps 5-6 mm naar beneden, ailerons 2-4, een klein beetje down compensatie op hoogte (hoeveel door vliegen bepalen)
- differentiaal: generieke regel = uitslag naar boven 2x zoveel mm's als naar beneden. Hoeveel precies in de lucht bepalen (haak-effect weg of niet). gecombineerd met rudder-compensatie (combi) kan het verschil in uitslag kleiner (en neemt de roll-rate toe)
- "spoiler extend" geen idee wat dat is ...
- butterfly/kraaienstand: flaps max naar beneden, ailerons niet of 5-10 mm omhoog, 10% - 20% down compensatie op hoogte, fijnregelen middels vliegen
- aileron/rudder-mix: hangt af van wat je wilt. precies genoeg om het haakeffect te onderdrukken of meer om de bocht in te zetten ...
Succes.