Tamiya BE - NL Finals 2014 "Brasil Edition"

Hallo addicted2blue,

Je kan met je vraag terecht bij de Belgische organisatie.
Zelf ga ik hierover geen discussie voeren op een forum.

Met vriendelijke groet,
Michael

Waarvoor dient dan een forum?
Ik ga hier niet meer verder op in, ik heb gezegd wat er moet gezegd worden en voor de rest zal het zich allemaal wel zelf uitwijzen.
 
In de Euro TW moeten nog steeds de GT Tuned en de carson cup motor vermeld worden… Men kan niet enkel maar brushless motoren toelaten, er moet iedereen de mogelijkheid geboden worden om voor wie het wilt ook nog met een brushed motor te kunnen rijden.

Het is een tamiyacup en daar moet men iederéén de keuze geven tussen brushed en brushless…. In de euro GT zijn de stock motoren als brushed alternatief ook toegelaten, in de euro TW moet dit dan ook…. Het kan niet dat men iemand verplicht om een regelaar en motor te moeten aankopen voor slechts 1 wedstrijd.

Blijkbaar hebben ze bij de organisatie niet echt veel zin om hier te komen kijken of er enige opmerkingen zijn ivm het reglement…. De GT Tuned en carson cup motoren zijn nog altijd niet in het reglement opgenomen….

Met zoveel “moeten” in oa jouw berichten, is er “geen discussie” meer mogelijk! In België heeft men kennelijk meer ervaring met het bovenstaande, dat Michael wijselijk de bal bij hen neer legt, een mailtje in die richting is dan ook de kortste weg naar een oplossing of een antwoord!!
 
De BE-NL finale is natuurlijk een gezamenlijke organisatie.

Maar dit is een vraag die betrekking heeft op het Belgische reglement.
Dus een een mailtje naar de juiste persoon is in dit geval de beste optie.


Zo nu gaan we lekker vooruitkijken op een prachtige race met onze Belgische vrienden :)
 
Met zoveel “moeten” in oa jouw berichten, is er “geen discussie” meer mogelijk! In België heeft men kennelijk meer ervaring met het bovenstaande, dat Michael wijselijk de bal bij hen neer legt, een mailtje in die richting is dan ook de kortste weg naar een oplossing of een antwoord!!

Ik zeg wat er moet gezegd worden en dit met de nodige en correcte argumenten.
In tegenstelling tot velen zeg ik waar het op aan komt en zorg ik ervoor dat iedereen een kans heeft om deel te nemen.
Mij niet gelaten als er minder piloten aan de start komen, ik heb daar geen baat bij.
 
Even een upje, er zijn al behoorlijk wat inschrijvingen, maar er kunnen er nog veel meer bij!
Is altijd een hele leuke wedstrijd op een prachtige baan.

Mvg
Marcel
 
Ik heb me ingeschreven voor GT en TW. Ik zou dankbaar zijn moest iemand me kunnen vertellen welke verhouding ik voor de GT zou kunnen gebruiken als startpunt.

Thx, Alwin
 
Hoi,

klopt het dat gekampeerd wordt bij het circuit door diverse mensen de nacht van zaterdag op zondag?

Hugo
 
Ik heb het ook opgegeven, zie ik nu ik de mails teruglees. Ik vroeg me af of er meer waren, en of het dan leuk is om een BBQ mee te nemen en zo...

Hugo
 
Circuit zal zaterdag vanaf een uurtje of 9 open zijn en op zondag vanaf een uurtje of 8 voor de echte vroege vogels...
 
Er was nauwelijks een verschil tussen de eerste drie rijders van de A finale, wel was er een rijder in de B finale met een motor die een stuk sneller liep. Ook opvallend dat de top 3 niet met de minimale 1:5.0, maar juist iets daarboven reed.
Opvallend was wel dat de TB03's van Jitse en mij een stukje harder door de snelle bochten gingen. De topsnelheden lagen over het algemeen tussen de verschillende chassis zeer dicht bij elkaar.
Ik heb me wel de hele dag gestoord aan rijders die continue aan het rondpraten waren dat er vals gespeeld werd en er zogenaamde illegale motoren en tandwielverhoudingen zijn. Terwijl ze zelf veel rijfouten maken en juist daardoor veel tijd verliezen, die je in competitieve klasses als de TW nooit meer goed kan maken.


Naar wat ik heb vernomen zou er in de euro TW een zeer groot verschil in KV gemeten zijn.
 
Back
Top