Maar je zit met 4.998 onder de gestelde waarde, hoever kan je daarmee gaan totdat je wel op de vingers wordt getikt. Wat ik al zei zal je eerder een waarschuwing krijgen om het wel aan te moeten passen.
Hoewel iedereen denkt dat het fun en laagdrempelig moet zijn zullen er altijd mensen zijn die er misbruik van willen maken. Je kunt boos worden over 0.0014 eronder maar je zit onder de grens, dan steek je maar een 91 ipv een 90.
Je kunt dus niet met zekerheid stellen dat een verschil van 0,0014 effectief als een foutieve FDR waarde op jou toestel word aangeduid.
Want je hebt een afwijking van 0,002, terwijl het verschil toch nog 0,0006 kleiner is dan jou afwijking.
En indien je toestel maar tot op 0,002 kan waarnemen is 0,001(4) volgens uw toestel niet waarneembaar.
Begrijp me niet verkeerd met dat ik dit zou gaan toepassen, maar het zou theoretisch gezien wel perfect mogelijk moeten zijn om met de vernoemde FDR "perfect" legaal te zijn.
Wil gewoon aantonen dat hoe nauwkeurig jou toestel ook is er altijd een mogelijke of een effectieve afwijking kan zijn waardoor men dit kan toepassen ZONDER dat ik hiermee afbreuk van uw toestel wil doen.
Dat is absoluut niet mijn bedoeling, integendeel.
Vindt het zeer knap dat je tot op 0,002 nauwkeurig een toestel kunt afstellen.