Dan jaagt ie meer Gerben tegen zich in het harnas.. niet mij op de kast.
Ik ga even kijken bij Silentflight.
Volgens mij heeft een Ariane V11 een HD profiel.
Dat hadden mijn Surprises ook maar iets moderner.
Een RL1PY is een pylonprofiel, voor zover ik weet nooit toegepast op zwevers.
De Avionik heeft een heel apart profiel, ik heb ooit eens een vleugel laten scannen met de bedoeling hem te kopieren.
Er zit zelfs een tipverdraaiing in en daarom kan ie ook vreselijk langzaam binnenkomen.
Maar hij heeft wel een bepaald gewicht nodig om te kunnen werken.
Weet niet of een hele lichte kist wel zo effectief is, en je krijgt problemen met het CG want de staart is vredelijk lang omdat er een motor van 350 gram in moet.
Als je er een 150 gram aandrijving in hangt dan krijg je het CG nooit goed.
De Ariane is nog een ontwerp voor een borstelmotor, korte neus, korte staart.
Ik kan de Avionik best ombouwen naar een superzwever maar ongebouwd levert ie meer op.
Dus gaat ie ook ongebouwd incl de servo's weer weg.
GJ
Ik ga even kijken bij Silentflight.
Volgens mij heeft een Ariane V11 een HD profiel.
Dat hadden mijn Surprises ook maar iets moderner.
Een RL1PY is een pylonprofiel, voor zover ik weet nooit toegepast op zwevers.
De Avionik heeft een heel apart profiel, ik heb ooit eens een vleugel laten scannen met de bedoeling hem te kopieren.
Er zit zelfs een tipverdraaiing in en daarom kan ie ook vreselijk langzaam binnenkomen.
Maar hij heeft wel een bepaald gewicht nodig om te kunnen werken.
Weet niet of een hele lichte kist wel zo effectief is, en je krijgt problemen met het CG want de staart is vredelijk lang omdat er een motor van 350 gram in moet.
Als je er een 150 gram aandrijving in hangt dan krijg je het CG nooit goed.
De Ariane is nog een ontwerp voor een borstelmotor, korte neus, korte staart.
Ik kan de Avionik best ombouwen naar een superzwever maar ongebouwd levert ie meer op.
Dus gaat ie ook ongebouwd incl de servo's weer weg.
GJ