Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat moet lukken. Ik rij in mijn TamTech GT01 met een LRP Ai Runner Reverse en die neemt niet eens de moeite om warm te worden met de LRP Fusion. De motor daarentegen wordt wel behoorlijk heet omdat die er flink aan moe trekken op het bochtige circuitje bij RC Speedworld in Heemskerk (met de kleinste pinion).Ik vraag me alleen af als de SX3 genoeg stroom kan leveren voor die LRP motor? nog even de specificaties naast elkaar leggen, ik heb namelijk ook een SX3 en zal jammer zijn als die direct uit fikt, hoorde namelijk dat de LRP wel wat stroom lust.
Ja, dat moet lukken. Ik rij in mijn TamTech GT01 met een LRP Ai Runner Reverse en die neemt niet eens de moeite om warm te worden met de LRP Fusion. De motor daarentegen wordt wel behoorlijk heet omdat die er flink aan moe trekken op het bochtige circuitje bij RC Speedworld in Heemskerk (met de kleinste pinion).
Qua specificaties ontlopen de LRP Runner en SX3 elkaar niet veel. En je kleine accuutjes gaan nooit continu meer dan 20A of piek 60A leveren.![]()
Oke, dan gaat hij er het weekend dus in, tenminste als hij past, haha.
Hoe zit het eigenlijk met die borsteltjes? hoe vaak vervang je die? Na hoeveel packs?
groetjes
Martin Ottens
Martin,
Ik zie dat jullie Schieszler Windows draaien (met dongle) i.c.m. de AMB decoder, net als wij. Van welk circuit of welke organisatie is deze set eigendom als ik het vragen mag? En bevalt deze software jullie?
bedankt BMC.. genoeg en duidelijke foto's iig
is goed te zien dat hij inderdaad een stuk langer is geworden trouwens met dat nieuwe chassis
paar vraagjes:
Wat voor motorcontacten zijn dat? heb ik nog niet eerder gezien :S
kort jij je servo draden etc. nooit in?
heeft een motorkoeler zin in die positie? (lage auto met weinig luchtstroming bovenlangs)
met wat voor ontvanger reed je met het korte chassis?hij past nu al amper
en heb jij ook een LRP fusion motor? zou je willen posten als je hem getest hebt en hoe hij je bevalt? heb intresse in deze motor omdat hij rebuildable is en hoohgstwaarschijnlijk sneller zal gaan maar als iemand hem al heeft en heeft getest weet je gelijk wat je eraan hebt
en als laatste nog war is die club waar jij rijd en hoevaak rijden jullie daar?
Groeten bono
De AMCA is een vereniging met een permanent asfalt circuit, zie: http://www.amcaracing.nl/Het gehele systeem inclusief software, decoder en dergelijke is eigendom van onszelf. Wij zijn een soort van prive club van ongeveer 10 rijders, dus geen vereniging. Wel hebben wij afgelopen twee jaar de BMC ( www.bigscalemonstercup.nl ) georganiseerd, daar ben ik dus de bedenker van.
Yep, software bevalt ook ons prima. 1 aandachtspunt van de Dongle dat er maar 1 is per licentie, dus als er iets mee is ... Lijkt onwaarschijnlijk, maar bij ons was het ding afgelopen jaar daadwerkelijk defect, echt onbegrijpelijk, ook voor Franz. Schijnt erg ongebruikelijk te zijn. We hebben trouwens met een 3tal leden persoonlijk "les" gehad van Franz Schieszler, dus wij kennen echt alle kneepjes van het programma. Uiteraard draaien wij het Anzeige programm, waarmee wij naast de Tijdwaarneming alle overige 5 monitoren (pitstraat, rijderstelling, rennerskwartier, technische controle, en Wedstrijdleider) aansturen. We zullen voor de zekerheid aankomend seizoen een 2de dongle aanschaffen, aangezien we een 4-tal NK's en een Grand Prix 1:5 F1 en Tourwagen zullen organiseren.De software bevalt mij prima, vooral met de dongle, kun je het overal draaien en kun je de anzeige (die wij ook hebben) op meerdere pc's in't netwerk draaien en zo kun je iedereen op de hoogte houden.
Idd, super service, in het begin veelvuldig gebeld, en het lijkt wel of ie naast de telefoon zit te wachten tot je 'm belt. Altijd is door Franz ter plekke de oplossing aangedragen.Ik vind de service ook super, een mailtje is snel beantwoord en wil je het echt snel weten, bel je gewoon en in gebrekkig duits is het altijd weer goedgekomen. Meerdere klassen naast elkaar op één wedstrijddag gaat prima en na een poosje studie spreekt alles voor zich en vind de opbouw logisch.
Wij hebben in ons outdoor circuit 2 totaal gescheiden systemen, 2 tellussen, beide aangesloten op hun eigen AMB decoder. Op de 1ste tellus / decoder zit permanent ons AMB trainingsprogramma Spark, en aan de 2de tellus / decoder zit onze wedstrijdcomputer geknoopt. Spark zit permanent aan het www gekoppeld, zodat alle rijders achteraf hun tijden kunnen bekijken op de PC. Sinds kort uploaden we ook de gehele wedstrijden vanuit Schieszler (die hier al geheel op ingericht is) naar de AMB website. Deze 2de lus of reserve tellus en decoder gebruiken we in het winterseizoen op het indoor circuit, waarbij Schieszler op elke willekeurige laptop draait.PS. Wij hebben 2 lussen bij het systeem, één voor de indoorbaan en één ligt door PVC buis ingegraven in ons offroad circuit.
Nee net andersom, de fietscrossbaan ligt naast het AMCA circuit@Richard,
Ik ken jullie vereniging, die ligt toch naast een fietscrossbaan en bram rijdt ook bij jullie, weet ik en daar kom ik wekelijks even langs gezellig babbelen en leuke dingen kopen voor de hobby, haha. Studeer namelijk in Groningen da's lekker dicht bij eelde en voor mij op de route naar huis.
Genoeg offtopic, maar conclusie, Franz zijn systeem werkt goed!
Groetjes,
Martin Ottens