Hmm
weet niet wat ik hier van moet geloven ?
weet niet wat ik hier van moet geloven ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Registratie heb ik, als ik ingelogd ben op de site kan ik echter niet op het forum inloggen?
Kor, ik zeg niet dat je het helemaal fout doet, in zeg dat je het anders doet en er anders tegenaan kijkt, das het verschil denk ik
Ik denk, en hoop, dat we het samen kunnen oplossen tot een handige manier van meetings organiseren. Jij bent denk iemand die regelmatig meetings gaat organiseren en dat doen wij ook, dit is mijn idee over hoe het zou kunnen;
Laat hier op MBF gewoon ons draadje handhaven met meetings etc. etc. Wanneer hier een meet word geplaatst lees je dat zelf of iemand tipt jullie forum zodat het ook bij jullie bekend is zodat er meer rijders op de meet komen. Andersom werkt het precies zo, jullie organiseren een meet en iemand post dat hier of tipt 1 van ons, ik zet de meet dan in de startpost (moet een MOD tegenwoordig doen tot er een betere oplossing komt). Ik denk dat dat de meest handige en logische oplossing is. Ditzelfde gebeurd al tijden met de Deventer groep (waar Juan in zit) en de RC Largescale Forum (waar Juan, Dennis etc. in zitten). Gewoon elkaar tippen, soort van kruisbestuiving zeg maar.
Just my two cent's![]()