07-01-2012 OFF-Road Zwolle

Hmm
weet niet wat ik hier van moet geloven ?

weer.jpg

Niet geloven, gewoon buienradar in de gaten houden ;)

Die pinda's in Den Bilt zitter er vaker naast, het hele jaar al :murder:

@ Kor, was het niet handiger geweest om dit draadje niet te hebben gestart? Misschien handiger om verder te gaan in het daarvoor in het leven geroepen draadje?

Een idee om een MOD te vragen dit draadje te sluiten, in het andere draadje praten we namelijk ook steeds over de Rova en de meet van de 7de, tis maar een suggestie he ;)

Beste Eric
Aangezien deze meeting in de juiste afdeling staat Vind ik dit overzichtelijker.
Elke nieuwe meeting word dan ook apart vermeld.
Iedereen kan de datums na lopen die voor de gene het beste uit komen.

In jou topic is het eigenlijk op zijn zachts gezegd een rommeltje.
Hier word alles door elkaar heen gepost. En in vele gevallen gebeurd dit onverwachts.
Als ik daar onze meeting moet vermelden dan staat deze binnen een paar uur weer een aantal posten achter. Om het dan een beetje onder de aandacht te brengen en te houden.
Kan ik de flyer wel in mijn handtekening zetten.

Officieel gezien plaats je de meeting en de afte talk in het zelfde topic.
Maar goed dat is bij elke forum weer anders.

Ik heb honderden meetings en wedstrijden georganiseerd. In de Car tuning wereld En dat werkte allemaal op deze manier. En zeg nou zelf wat je gewend bent hou je vast :D
Dus tot slot zou deze topic gewoon open kunnen blijven staan. En vragen / opmerkingen hier te plaatsen die over deze meeting gaat.
Lijkt mij wel zo handig ;)
Groetjes kor

Daarom worden onze meets altijd door mij in de startpost geplaatst en aangepast met het aantal rijders. Makkelijk en overzichtelijk. Is de meet voorbij word het uit de startpost verwijderd. Helemaal geen nut om voor elke meet een draadje te openen, gebeurd trouwens ook bijna niet hier op MBF.

Laat jou topic maar open staan. Vind het wel wat vreemd dat er nu twee clupjes zijn in het Zwolsche :(. Lekker niet overzichtelijk zeg maar terwijl dat is waar jij naar streeft toch met al je ervaring?

Doe vooral wat je niet laten kunt Kor en hou vooral vast aan je gewoonten.

Ieder zijn ding.

Misschien een knuppel in het hoenderhok Kor..... maar mij bekruipt het gevoel dat je vooral je eigen website wild promoten en daarom niet in "ons" draadje wilt meedoen. Of zie ik dat verkeerd?

En wat is de mening van de anderen in deze vraag ik mij af?

Hoi Eric
Dit bedoel ik nou maar van iets kleins een groot probleem maken.
Tuurlijk als club eigenaar werf je leden en promoot je de club site.
En aangezien in Zwolle totaal geen club is. Heb ik er 1 op poten gezet.

Ik wil niks in 2 teams delen. Wij hebben daarom contacten met div: teams door heel Nederland
Dit alleen maar om deze hobby meer onder de aandacht te brengen.

Ik weet niet waar jij nu op doelt Eric maar ik bedoel het goed.
Maar wel een beetje onzin dat je zegt dat ik niet in jou topic wil deelnemen.
Neem het professioneel op en sta eens in mijn schoenen.

Als ik onze meeting op deze manier promoot moet het in mijn ogen geen probleem zijn.
Maar als het hier niet word gewaardeerd dan post ik alleen nog maar op mijn eigen forum P.S site.

Als ik het niet post dan doet een ander het wel… Wel jammer dat je zo denkt Eric

Hmmm maak het "probleem" niet groter dan het is Kor. Ik ben er de 7de toch bij om "samen" de baan te maken?

Die baan is straks te gebruiken door iedereen die onze hobby deelt, ongeacht van welke "club" die personen zijn. Wij hebben niet eens een club maar zijn gewoon een groepje rijders die door het starten van ons draadje langzamerhand gegroeid is. Met de hoop op nog meer mede rijders.

Ik ben slechts van mening dat door het openen van extra draadjes over meetings in Zwolle het onoverzichtelijk word. Waarom meer draadjes als er al een langlopend overzichtelijk draadje is. Doe dat dan alsjeblieft via je eigen site.

Ik denk dat wij een gemeenschappelijke hobby hebben maar elk een eigen gedachte hoe hier mee om te gaan op een forum.

MBF is een openbaar forum en niet mijn persoonlijk forum en het steld iedereen in de vrijheid hiermee om te gaan op zijn eigen manier.

Wij van RC Largescale gaan hier ook geen meetings organiseren dat doen wij netjes op dat specifieke forum en zo af en toe rijden zij wel eens mee op een door ons georganisserde meet op MBF en ook andersom. Zouden zij hier ook meetings gaan organiseren in een eigen draadje schiet het niet echt op he, laten we eerlijk zijn. Hun meetings worden door mij hier soms aangegeven en MBF meetings geef ik vaak op in het RC Largescale forum. En zo blijftb iedereen op de hoogte voor meer rijders bij een gemeenschappelijke meet, kan dat ook niet met RC Racing Zwolle zo zijn?

Jij en ik hoeven het niet eens te zijn Kor en blijkbaar zijn we dat ook niet ;)

Heb ik trouwens op jullie forum een andere inlog nodig dan op de site. Ik heb mij aangemeld en netjes de link gevolgd maar kom niet met naam en wachtwoord op het forum?

de site en het forum staan niet gelijk.
Je moet je gewoon kunnen inloggen als je een registratie hebt.?

Ik ben van mening dat ik het in jou ogen totaal verkeerd doe.
laat hier maar een slot op gooien. en door gaan waar we mee bezig waren...
ieder weer te vreden...

Registratie heb ik, als ik ingelogd ben op de site kan ik echter niet op het forum inloggen?

Kor, ik zeg niet dat je het helemaal fout doet, in zeg dat je het anders doet en er anders tegenaan kijkt, das het verschil denk ik ;)
Ik denk, en hoop, dat we het samen kunnen oplossen tot een handige manier van meetings organiseren. Jij bent denk iemand die regelmatig meetings gaat organiseren en dat doen wij ook, dit is mijn idee over hoe het zou kunnen;

Laat hier op MBF gewoon ons draadje handhaven met meetings etc. etc. Wanneer hier een meet word geplaatst lees je dat zelf of iemand tipt jullie forum zodat het ook bij jullie bekend is zodat er meer rijders op de meet komen. Andersom werkt het precies zo, jullie organiseren een meet en iemand post dat hier of tipt 1 van ons, ik zet de meet dan in de startpost (moet een MOD tegenwoordig doen tot er een betere oplossing komt). Ik denk dat dat de meest handige en logische oplossing is. Ditzelfde gebeurd al tijden met de Deventer groep (waar Juan in zit) en de RC Largescale Forum (waar Juan, Dennis etc. in zitten). Gewoon elkaar tippen, soort van kruisbestuiving zeg maar.

Just my two cent's ;)

Registratie heb ik, als ik ingelogd ben op de site kan ik echter niet op het forum inloggen?

Kor, ik zeg niet dat je het helemaal fout doet, in zeg dat je het anders doet en er anders tegenaan kijkt, das het verschil denk ik ;)
Ik denk, en hoop, dat we het samen kunnen oplossen tot een handige manier van meetings organiseren. Jij bent denk iemand die regelmatig meetings gaat organiseren en dat doen wij ook, dit is mijn idee over hoe het zou kunnen;

Laat hier op MBF gewoon ons draadje handhaven met meetings etc. etc. Wanneer hier een meet word geplaatst lees je dat zelf of iemand tipt jullie forum zodat het ook bij jullie bekend is zodat er meer rijders op de meet komen. Andersom werkt het precies zo, jullie organiseren een meet en iemand post dat hier of tipt 1 van ons, ik zet de meet dan in de startpost (moet een MOD tegenwoordig doen tot er een betere oplossing komt). Ik denk dat dat de meest handige en logische oplossing is. Ditzelfde gebeurd al tijden met de Deventer groep (waar Juan in zit) en de RC Largescale Forum (waar Juan, Dennis etc. in zitten). Gewoon elkaar tippen, soort van kruisbestuiving zeg maar.

Just my two cent's ;)

Wij lossen dat wel op ;)

En voor het forum moet je als nog een registratie maken...
Die van de site is puur voor de leden ;)

Hmzzzz....als ik dit zo lees is de baan dus toegekend aan 1 persoon??????? Ook heeft het plaatsen van een extra draadje voor meetings weinig tot geen zin omdat we al voor ons een "tip" draadje hebben wat inmiddels al 381 pagina's telt en daar alle aankomende meetings worden aangekondigd. Zelf zal ik niet op een baan gaan rijden omdat ik altijd met ons vaste cluppie ga rijden. Ook vind ik dit draadje op eigen promotie beginnen te lijken, maar ik kan ook zand in de ogen hebben. Ben hier de laatste tijd niet zo heel veel te vinden aangezien ik op Largescale knap actief ben de afgelopen tijd. Daar is altijd wat te vinden;)

Hoi dennis

Dit zie je totaal verkeerd.

er doen nu 13 mensen mee

* Kor rc racing team zwolle
* Henk racing team zwolle
* Johannes racing team zwolle
* Manta racing team zwolle
* Ruben racing team zwolle
* shogun
* Rolf92 racing team zwolle
* RCKJ racing team zwolle
* Braxx racing team zwolle
* Arno racing team zwolle
* Andre racing team zwolle
* Wouter racing team zwolle
* gert lubbers

Hoe kom je er bij dat het voor 1 persoon bedoeld is dennis.?
Eric en ik zijn er al uit gekomen zoals je kunt lezen.
Dus alles is weer bij het oude ;)

Waar blijft dat slotje ?

Haha Dennis, we waren er al uit hoor Kor en ik ;)

@Kor, als je een slotje wilt, rapporteer dan even de laatste post middels het gevarendriehoekje links onder en geef aan in de toelichting die via een popup komt dat je het draadje wilt sluiten, slotje komt dan meestal spoedig.

@Kor, je hebt mail ;)

Back