CEN TR4 zei:hee mensen. Ik kwam dit tegen op het internet. Wat vinden jullie daar van 8)??
![]()
zijn dat niet 2 straalmotoren. Ik heb namelijk al een keer eerder zulke " uitlaten" gezien....ook in het echt.
PS: ik vind het schijt lelijk :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CEN TR4 zei:hee mensen. Ik kwam dit tegen op het internet. Wat vinden jullie daar van 8)??
![]()
juul kabbas zei:Das waar maar; als het regent blijven wij droog
bij een ongeval of slippertje hebben wij meer overlevingskansen
banden achteraan gaan langer mee dan 4000 km
100 000 kmop de teller en de r1 is zo goed als versleten... :wink: :wink:
Geef mij voorlopig nog maar 4 wielen hoor, krij me waarschijnlijk toch steendood met een dergelijke machine. Kheb trouwens 2 kennissen die nu in een rolstoeleke zitten door een motorongeval...
Maar tis snel das e feit...![]()
Cees van de Vendel zei:... Broer van vriend van me zus ...
Groet,
Cees
BasK zei:....
Maar verder heb je gelijk over motoren, het grootste voordeel zit hem in de PK/gewichtsverhouding. Deze is bij verschillende productie motoren op dit moment > 1.0 (o.a. Suzuki GSXR1000, Yamaha R1, Kawasaki ZX10R). En dat is dan als ze volledig standaard zijn en dus conform alle geluids en emissie normen.
Er is GEEN productie auto die daaraan kunnen komen. Als ze op 0.5 komen is het al veel.
Er zijn sowieso maar zeer weinig auto's die aan een getal >1.0 komen. In iedergeval F1 en Dragrace.
Wij hebben laatst ook nog wat lol gehad met een RX-8 voor een filmpje; *KLIK*
Groetjes,
Bas