1:1 auto tuning V2

  • Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
CEN TR4 zei:
hee mensen. Ik kwam dit tegen op het internet. Wat vinden jullie daar van 8) :P ??

tuning.jpg

zijn dat niet 2 straalmotoren. Ik heb namelijk al een keer eerder zulke " uitlaten" gezien....ook in het echt.

PS: ik vind het schijt lelijk :wink:
 
humm straal motor lijkt me niet waarom kijken ze anders onder de motorkap enzo?
ik vind het inderdaad ook HARTSTIKKE lelijk
 
Zeer vetten cars allemaal. 8) Maar toch al heb je zo'n dikke getunde bak. Koop je een motor van 10 duizend euro (Yamaha R1) wordt je er nog uitgereden. Broer van vriend van me zus R1, hij ging pas nog wedstrijdje doen met een ferrari, raden wie er won. :wink: Vriend van me zus heeft zlef trouwens een Yamaha R6. 8)

Groet,
Cees
 
Das waar maar; als het regent blijven wij droog
bij een ongeval of slippertje hebben wij meer overlevingskansen
banden achteraan gaan langer mee dan 4000 km
100 000 kmop de teller en de r1 is zo goed als versleten... :wink: :wink:

Geef mij voorlopig nog maar 4 wielen hoor, krij me waarschijnlijk toch steendood met een dergelijke machine. Kheb trouwens 2 kennissen die nu in een rolstoeleke zitten door een motorongeval...

Maar tis snel das e feit... :D
 
juul kabbas zei:
Das waar maar; als het regent blijven wij droog
bij een ongeval of slippertje hebben wij meer overlevingskansen
banden achteraan gaan langer mee dan 4000 km
100 000 kmop de teller en de r1 is zo goed als versleten... :wink: :wink:

Geef mij voorlopig nog maar 4 wielen hoor, krij me waarschijnlijk toch steendood met een dergelijke machine. Kheb trouwens 2 kennissen die nu in een rolstoeleke zitten door een motorongeval...

Maar tis snel das e feit... :D

Daar heb je wel gelijk. Dat de banden sneller slijten klopt ook. Zo'n motor heeft bijna evenveel of zelf meer pk dan dat die weegt. :wink:
 
hey mensen, naast het rc autotje, noem het maar mijn hobby, is ook mijn 1:1 auto niet standaard gebleven. je nag het tunen of stylen wat jij wil noemen,maar bij mij is het het personaliseren van de auto.
geen enkle standaard auto is af. alles kan beter!!
ik heb al gelezen dat niet iedereen hier autofreak is, hoeft ook niet het is ook geen autoclub.

en wat betreft bovenstaand betricht over het motor gebeuren, ik heb nog wel een filmpje waar een R1 er finaal wordt uitgeblazen door een supra en een skyline. dus gaatniet altijd op.

hier mij auto,

206_1257_216172834eems1.jpg

ID21638_FotoAuto1.jpg


206nurburg_adenau.JPG
 
Zozo strakke wagen! lekker subtiel en toch heel mooi

@bennieboy, helaas voor jou de wagen is echt :D en word natuurlijk altijd wat aan de foto gedaan maar hij is zeker niet geshopt! (ik kan het weten pictune al 2 jaar auto's)
 
Mijn auto, ook lekker subtiel, niet teveel plastic.
zo'n beetje alles Irmscher spullen incl. de 17"velgen

3,5cm Koni verlaagd

verlaging2.jpg


verlaging1.jpg


verlaging4.jpg


verlaging3.jpg
 
Dan ben ik benieuwd naar dat filmpje waar er een R1 wordt uitgeblazen.... :lol:
 
strakke velgen Njoy! ook mooi die 2 uitlaten in het midden en de iets of wat geblineerde ramen. Nu moet je eigelijk i.p.v. 2 ruitenwissers, eentje zo recht om hoog doen...

mooie bak!
 
ik wist dat die vraag ging komen.

kan dat filmje zo direct niet vinden, heb nog wel een andere waar een supra een suzuki hayabusa in het stof laat bijten.

die moet ik eerst nog ff uploaden, dus ff wachten.

@ njoy. nice ride! dat model corsa vindt ik erg mooi, misschien dat ik na mijn 206 ook wrl dat model rij.
 
Corsa C of 206 ..... mwah beetje hetzelfde :lol:

denk dan weer een nieuwe type :wink: zo oud is je 206 toch niet?
mooie bak hoor!

206RC nix voor jou? :lol:



mijn ramen zijn trouwens niet getint, naja alleen vanaf de fabriek, maar dat is bijna nix.
ik denk er wel over om heel licht te tinten rondom.
 
Cees van de Vendel zei:
... Broer van vriend van me zus ...

Groet,
Cees

Tja, zo kennen we allemaal wel iemand. :lol: :lol:

Maar verder heb je gelijk over motoren, het grootste voordeel zit hem in de PK/gewichtsverhouding. Deze is bij verschillende productie motoren op dit moment > 1.0 (o.a. Suzuki GSXR1000, Yamaha R1, Kawasaki ZX10R). En dat is dan als ze volledig standaard zijn en dus conform alle geluids en emissie normen.

Er is GEEN productie auto die daaraan kunnen komen. Als ze op 0.5 komen is het al veel.
Er zijn sowieso maar zeer weinig auto's die aan een getal >1.0 komen. In iedergeval F1 en Dragrace.



Wij hebben laatst ook nog wat lol gehad met een RX-8 voor een filmpje; *KLIK*

Groetjes,
Bas
 
heeft er toevallig niemand een mk1 golf gti staan die weg mag :?

hij zal goed verwent worden :D
 
BasK zei:
....
Maar verder heb je gelijk over motoren, het grootste voordeel zit hem in de PK/gewichtsverhouding. Deze is bij verschillende productie motoren op dit moment > 1.0 (o.a. Suzuki GSXR1000, Yamaha R1, Kawasaki ZX10R). En dat is dan als ze volledig standaard zijn en dus conform alle geluids en emissie normen.

Er is GEEN productie auto die daaraan kunnen komen. Als ze op 0.5 komen is het al veel.
Er zijn sowieso maar zeer weinig auto's die aan een getal >1.0 komen. In iedergeval F1 en Dragrace.

Wij hebben laatst ook nog wat lol gehad met een RX-8 voor een filmpje; *KLIK*

Groetjes,
Bas

Als aanvulling nog even:
Auto's hebben natuurlijk ook meer rubber op de weg, waardoor ze meer kracht kwijt kunnen. En zeker sneller door de bocht kunnen.
 
Back
Top