flymax
PH-SAM
Enkele forumleden hebben mij eerder dit jaar benaderd met de vraag of ik bij de Zweefvliegclub Noordoostpolder een vliegcursus voor modelvliegers kon organiseren. Door andere werkzaamheden die momenteel mijn tijd vragen lukt dat echter niet in 2011. Voor modelvliegers die graag een keer willen ervaren hoe het is om een echte zwever te besturen kan ik echter wel de reguliere zomercursus aanbevelen. Meer info (prijzen en voorwaarden) hierover vind je op: Zweefvliegclub Noordoostpolder
Verder beschikken we natuurlijk over een groot veld waar beslist de mogelijkheid is om 's avonds nog even een lijn uit te leggen of een elektrovluchtje te maken. Er zijn meerdere modelvliegers onder de leden van de ZCNOP.
In 2012 hoop ik over meer tijd te beschikken en een keer een speciale introductiecursus te draaien. Voor vragen mag je me altijd een PB sturen, of ze in dit topic stellen.
Voor de geinteresseerden nog een teaser:
Verder beschikken we natuurlijk over een groot veld waar beslist de mogelijkheid is om 's avonds nog even een lijn uit te leggen of een elektrovluchtje te maken. Er zijn meerdere modelvliegers onder de leden van de ZCNOP.
In 2012 hoop ik over meer tijd te beschikken en een keer een speciale introductiecursus te draaien. Voor vragen mag je me altijd een PB sturen, of ze in dit topic stellen.
Voor de geinteresseerden nog een teaser:
Laatst bewerkt door een moderator: