1:1 zweefvliegen

flymax

PH-SAM
Enkele forumleden hebben mij eerder dit jaar benaderd met de vraag of ik bij de Zweefvliegclub Noordoostpolder een vliegcursus voor modelvliegers kon organiseren. Door andere werkzaamheden die momenteel mijn tijd vragen lukt dat echter niet in 2011. Voor modelvliegers die graag een keer willen ervaren hoe het is om een echte zwever te besturen kan ik echter wel de reguliere zomercursus aanbevelen. Meer info (prijzen en voorwaarden) hierover vind je op: Zweefvliegclub Noordoostpolder

Verder beschikken we natuurlijk over een groot veld waar beslist de mogelijkheid is om 's avonds nog even een lijn uit te leggen of een elektrovluchtje te maken. Er zijn meerdere modelvliegers onder de leden van de ZCNOP.

In 2012 hoop ik over meer tijd te beschikken en een keer een speciale introductiecursus te draaien. Voor vragen mag je me altijd een PB sturen, of ze in dit topic stellen.
Voor de geinteresseerden nog een teaser:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja leuk!
Was een geweldige ervaring voor mij vorig jaar. En ik zit er sindsdien al lang over te dubben die zomercursus te gaan doen. Hmm, toch maar even met de ouder rond de tafel gaan zitten!

Groeten Rick

Ja leuk!
Was een geweldige ervaring voor mij vorig jaar. En ik zit er sindsdien al lang over te dubben die zomercursus te gaan doen. Hmm, toch maar even met de ouder rond de tafel gaan zitten!

Groeten Rick

2maand vakantie om een jobke te doen... 1 maand werken, 1 maand vlieglessen.... moet lukken ;)

Er is al een draadtje over 1:1 zweefvliegen

Klopt, maar ik dit bericht bewust hier geplaatst omdat er veel modelzwevers op dit deel van het forum hebben deelgenomen aan de vintage glider treffens op de ZCNOP Zweefvliegclub Noordoostpolder Daar kwam ook de vraag voor een speciale introductie cursus vandaan. Ik wil ook helemaal niet beweren dat wij de enige club zijn die dit soort zomercursussen geven (maar wel de leukste :D:D).

Max

Enkele forumleden hebben mij eerder dit jaar benaderd met de vraag of ik bij de Zweefvliegclub Noordoostpolder een vliegcursus voor modelvliegers kon organiseren. Door andere werkzaamheden die momenteel mijn tijd vragen lukt dat echter niet in 2011. Voor modelvliegers die graag een keer willen ervaren hoe het is om een echte zwever te besturen kan ik echter wel de reguliere zomercursus aanbevelen. Meer info (prijzen en voorwaarden) hierover vind je op: Zweefvliegclub Noordoostpolder

Verder beschikken we natuurlijk over een groot veld waar beslist de mogelijkheid is om 's avonds nog even een lijn uit te leggen of een elektrovluchtje te maken. Er zijn meerdere modelvliegers onder de leden van de ZCNOP.

In 2012 hoop ik over meer tijd te beschikken en een keer een speciale introductiecursus te draaien. Voor vragen mag je me altijd een PB sturen, of ze in dit topic stellen.
Voor de geinteresseerden nog een teaser:

zcnop

Laatst bewerkt door een moderator:
Max, als je in 2012 een speciale introductiecursus gaat organiseren wil ik me graag voor opgeven. Wel moet ik op tijd weten op welke datum het gaat gebeuren.

Johannes

Johannes,

Ik zal in het winterseizoen wat gaan regelen dan is het voor iedereen op tijd.
Voor de anderen: er zijn nog plaatsen voor de zomercursus.
Max

Ik ook zeker interesse.. Kijken of ik 't nog kan :-)

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

Back