1/10 Elektro erbij, Caster of LRP?

Ja daar ben ik net geweest, heel leuk, en erg gezellig daar. Ik heb besloten voor een Associated B44 te gaan!

Laatst bewerkt:
haha, zag net een duitse review, en hij is volgens de review best wel heel slecht. die gast heeft er nog niet 1 Lipo mee gereden, omdat er na ong. 5 min rijden een onderdeel kapot is. Wat ben ik tog blij met mijn basher :D

Jij gaat ook lekker mee met hoe de wind op internet waait :lol:

Heb je uberhaupt wel eens een blast onder je neus gehad?

ja, ik heb hem gisteren nog in mij handen gehad bij De Wit in Zwolle, maar ik heb er natuurlijk niet mee gereden :p

die ansmann x4 pro is een bijna onverwoestbare en zeer competatieve 4wd buggy.
ik rij zelf met de teamC uitvoering.
zeker beter als de lrp. maar vergelijkbaar met de asso b44.1 aleen een stuk betaalbaarder.
en onderdelen goed verkrijgbaar.
zeker een aanrader.
hoe groot zijn de batterij vakjes van een x4 eigenlijk? ik wil binnenkort ook een 4wd buggy aanschaffen en deze lijkt mij wel wat. wil alleen weten of de cheap hobbyking saddles erin passen, heb namelijk geen zin om een duur setje lipo's te kopen

hoe groot zijn de batterij vakjes van een x4 eigenlijk? ik wil binnenkort ook een 4wd buggy aanschaffen en deze lijkt mij wel wat. wil alleen weten of de cheap hobbyking saddles erin passen, heb namelijk geen zin om een duur setje lipo's te kopen
niemand?

Back