Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mmm, de blast bx staat anders wel aardig goed bekend voor zo'n goedkoop autootjeDe LRP's zijn niet al te hoge kwaliteit maar voor het geld doen ze het meer dan prima.
mmm, de blast bx staat anders wel aardig goed bekend voor zo'n goedkoop autootje
hoe groot zijn de batterij vakjes van een x4 eigenlijk? ik wil binnenkort ook een 4wd buggy aanschaffen en deze lijkt mij wel wat. wil alleen weten of de cheap hobbyking saddles erin passen, heb namelijk geen zin om een duur setje lipo's te kopendie ansmann x4 pro is een bijna onverwoestbare en zeer competatieve 4wd buggy.
ik rij zelf met de teamC uitvoering.
zeker beter als de lrp. maar vergelijkbaar met de asso b44.1 aleen een stuk betaalbaarder.
en onderdelen goed verkrijgbaar.
zeker een aanrader.
niemand?hoe groot zijn de batterij vakjes van een x4 eigenlijk? ik wil binnenkort ook een 4wd buggy aanschaffen en deze lijkt mij wel wat. wil alleen weten of de cheap hobbyking saddles erin passen, heb namelijk geen zin om een duur setje lipo's te kopen